Regler ang. su, su-lån og su-klip??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det skal du... Jeg er gået glip af ½ års billedkunst og psykologi, fordi jeg skulle være meldt til fag under barsel..

Altså så jeg skal melde mig til nogle fag og så holde barsel fra dem og starte på dem efter barsel?

Eller skal jeg studere de fag imens jeg er på barsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Altså så jeg skal melde mig til nogle fag og så holde barsel fra dem og starte på dem efter barsel?

Eller skal jeg studere de fag imens jeg er på barsel?

Uhh det ved mummi.. hun har nemlig lige stået i det :-) 

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det skal du... Jeg er gået glip af ½ års billedkunst og psykologi, fordi jeg skulle være meldt til fag under barsel..

Vil de godt tage mig ind når de ved at jeg er på barsel? Og hvornår skal jeg så melde mig til de nye fag?

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Og skal jeg så være studieaktiv i min barsel eller hvordan?

Anmeld

13. januar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Vil de godt tage mig ind når de ved at jeg er på barsel? Og hvornår skal jeg så melde mig til de nye fag?

Ja det skal de... problemet med hf fag er jo de slutter til sommer når det er enkelt fag så du skal meldes til nye som starter til august :-) ellers afslutter du jo når det her skoleår er omme... 

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Ja det skal de... problemet med hf fag er jo de slutter til sommer når det er enkelt fag så du skal meldes til nye som starter til august :-) ellers afslutter du jo når det her skoleår er omme... 

Så må jeg bare tilmelde mig nye fag

Anmeld

13. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Ja det vil de højst sandsynligt

Hvis du vil have nogle fag du gerne vil tilbage på efter endt barsel så skal du vælge dem inden sommerferien så de stadig er der og ellers tager du bare de sørgelige rester

Nej du skal ikke være studieaktiv, du kan jo ikke følge med i en undervisning du ikke får

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja det vil de højst sandsynligt

Hvis du vil have nogle fag du gerne vil tilbage på efter endt barsel så skal du vælge dem inden sommerferien så de stadig er der og ellers tager du bare de sørgelige rester

Nej du skal ikke være studieaktiv, du kan jo ikke følge med i en undervisning du ikke får

Jeg skal ikke bruge nogle fag efter barsel for der skal jeg videre med en anden uddannelse som hele tiden har været planen.

Anmeld

14. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg skal ikke bruge nogle fag efter barsel for der skal jeg videre med en anden uddannelse som hele tiden har været planen.

Men du skal have fag (Betale for nye fag) hvis du vil have din barsel

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Men du skal have fag (Betale for nye fag) hvis du vil have din barsel

Jamen det må jeg så ind og få gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.