Delta baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

C8

AnthonsMor skriver:

I stedet for at spilde penge på den, så kan du måske komme til at vende din søns hoved imens han sover?

Det gjorde jeg ved Anthon, også lå han på maven aaaaaaall day og legede - medmindre han var hos mig

Og det hjalp faktisk helt vildt.. nu er han snart 10 måneder og har ikke snærten af skævt hoved mere, og det var faktisk blevet ret fladt i venstre side og bag på

Det kan jeg desværre ikke, da han vender det ligeså snart jeg er gået ud værelset Har forsøgt alt. Tager ikke chancen, da det præcis er nu jeg skal forebygge det
Dejligt at høre, at din søns hoved form er "normal" igen, det får mig til, at slappe helt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

livhemdrup

C8 skriver:

Når børne pengene går ind køber jeg denne her til min søn:
http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1434
Han er begyndt at få en smule fladt baghoved og synes det er den bedste løsning at forebygge det på

Nogen som har erfaring med denne pude?

Min søn og jeg lånte den der af børn i bevægelse var blevet henvist af sundhedsplejerske da han var meget skæv i hovedet og ikke ville bruge højre arm. Den virkede absolut ik her. De skal ik bevæge sig ret meget så lægger de ned på ryggen igen. Og så har den ingen nytte. Syns du skal tage kontakt til sundhedsplejerske og hører hvad hun råder til. Eventuelt kontakt til børn i bevægelse de kan fortælle dig meget mere om hvad du skal gøre 

Anmeld

10. januar 2014

AnthonsMor

C8 skriver:

Det kan jeg desværre ikke, da han vender det ligeså snart jeg er gået ud værelset Har forsøgt alt. Tager ikke chancen, da det præcis er nu jeg skal forebygge det
Dejligt at høre, at din søns hoved form er "normal" igen, det får mig til, at slappe helt af

Ja, Anthon var også slem til at putte hovedet tilbage hurtigt igen, mon de også har en favoritside, som vi har?

Om ikke andet så prøv og se om ikke du kan finde den brugt et eller andet sted, så er det ikke så træls, hvis nu det slet ikke fungerer for jer.. måske han slet ikke vil ligge sådan endnu jo

Anmeld

10. januar 2014

C8

VIPpigen skriver:

Jeg har den, købte den både i samarbejde med sp, og vores kiropraktor... Lilje var begyndt at blive lidt skæv, og lå med hovedet låst til den ene side. Da vi fik det løsnet, og begyndte at bruge den så forsvandt det skæve kranie hun var ved at få.

Så her syntes både sp og kiropraktor at det var en fantastisk ting. Og roste den. Jeg købte den brugt på trendsales, måske du skulle kigge efter den brugt. De er ikke så dyre, og fejler sjældent noget... Jeg sælger ikke min endnu (er sikker på den ligger på loftet) for vi har en ny på vej, så hellere beholde den, og sælge bagefter

Jamen nu SKAL den købes! Hvor er det fantastisk at høre, at den fungerede rigtig godt og kæmpe tillykke med den kommende lille nye
Den koster kun 175 kr på denne hjemmeside for ny og synes det er utrolig billigt i forhold til alle de andre hvor den næsten koster 300 kr og det er samme mærke

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Jamen nu SKAL den købes! Hvor er det fantastisk at høre, at den fungerede rigtig godt og kæmpe tillykke med den kommende lille nye
Den koster kun 175 kr på denne hjemmeside for ny og synes det er utrolig billigt i forhold til alle de andre hvor den næsten koster 300 kr og det er samme mærke

Så godt lige prisen. Mener jeg gav 50-75 kr for den brugt. Men er også sikker på prisen er faldet siden jeg købte, det er alligevel 3 år siden

Ja, altså den virkede her, og jeg fortrød bestemt ikke at jeg prøvede. Og jeg var alligevel oppe ved hende 1-2 gange om natten for at amme, der vendte jeg den om, så hun ikke lå i samme stilling hele natten... Om dagen da hun sov i lift/barnevogn brugte jeg ikke noget, men det var heller ikke så lang tid af gangen

Og mange tak

Anmeld

10. januar 2014

C8

AnthonsMor skriver:

Ja, Anthon var også slem til at putte hovedet tilbage hurtigt igen, mon de også har en favoritside, som vi har?

Om ikke andet så prøv og se om ikke du kan finde den brugt et eller andet sted, så er det ikke så træls, hvis nu det slet ikke fungerer for jer.. måske han slet ikke vil ligge sådan endnu jo

Det har de helt bestemt og hvor er det træls når man gang på gang forsøger og kommer ind og ser han ligger med hovedet op af
Den koster heldigvis kun 175 kr for ny og det er en god pris
Han bliver lagt på siden hvor der ingen mulighed er for, at tippe om på maven og han sover 1000 gange bedre på siden end på ryggen. Så tror helt bestemt, at det bliver en succes men også en tilvænning

Anmeld

10. januar 2014

C8

VIPpigen skriver:

Så godt lige prisen. Mener jeg gav 50-75 kr for den brugt. Men er også sikker på prisen er faldet siden jeg købte, det er alligevel 3 år siden

Ja, altså den virkede her, og jeg fortrød bestemt ikke at jeg prøvede. Og jeg var alligevel oppe ved hende 1-2 gange om natten for at amme, der vendte jeg den om, så hun ikke lå i samme stilling hele natten... Om dagen da hun sov i lift/barnevogn brugte jeg ikke noget, men det var heller ikke så lang tid af gangen

Og mange tak

Det er godt nok billigt!! Vil lige tjekke dba igennem i håb om, at der er en til en god pris i nærheden, da det er gode penge, at spare

Anmeld

10. januar 2014

Mettefpigen

Jaa vi har brugt den og den var ren hørt her.. Lukas fik aldrig sovet fordi han kunne ikke bevæge sig... han lå helt fastlåst.. så her virkede den ikke..

Anmeld

11. januar 2014

M &.I

Der står ellers, at mange sp'er og jordemoder anbefaler denne pude hvis hovedet er begyndt at blive fladt men det er også forskelligt hvad sp'er mener og synes, da min sp frarådede hjertepuden

jeg har brugt hjertepude og det ser ud til at virke, du kan prøve at snakke med læge eller sp. ja det rigtigt alle siger forskelligt

Anmeld

11. januar 2014

M (:

C8 skriver:

Når børne pengene går ind køber jeg denne her til min søn:
http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1434
Han er begyndt at få en smule fladt baghoved og synes det er den bedste løsning at forebygge det på

Nogen som har erfaring med denne pude?

Vi blev i stedet anbefalet at lave en ris-sok, som vi kunne lægge bag hans hoved, så han ikke kunne dreje det den vej sokken lå. På den måde kunne han fortsat ligge på ryggen, men undgå fladt/skævt hoved. (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.