Delta baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.737 visninger
21 svar
10 synes godt om
10. januar 2014

C8

Når børne pengene går ind køber jeg denne her til min søn:
http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1434
Han er begyndt at få en smule fladt baghoved og synes det er den bedste løsning at forebygge det på

Nogen som har erfaring med denne pude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Næ, den er jeg ikk stødt på før. har kun hørt om hjertepuden, til forebyggelse af fladt baghoved  

Anmeld

10. januar 2014

M &.I

Han er begyndt at få en smule fladt baghoved og synes det er den bedste løsning at forebygge det på

det gjort min søn også og læge forslog at tage special læge og hun mente at men skal vænne sig til at bevægge hovede jeg spurgt faktisk om den her og hun sagde den er ikke godkendt og det ikke godt for barnet. så jeg lade det være med at købe så idag er min barns hovede fint . han har kun brugt hjerte pude .

Anmeld

10. januar 2014

C8

I.M skriver:

det gjort min søn også og læge forslog at tage special læge og hun mente at men skal vænne sig til at bevægge hovede jeg spurgt faktisk om den her og hun sagde den er ikke godkendt og det ikke godt for barnet. så jeg lade det være med at købe så idag er min barns hovede fint . han har kun brugt hjerte pude .

Der står ellers, at mange sp'er og jordemoder anbefaler denne pude hvis hovedet er begyndt at blive fladt men det er også forskelligt hvad sp'er mener og synes, da min sp frarådede hjertepuden

Anmeld

10. januar 2014

C8

Mor11 skriver:

Næ, den er jeg ikk stødt på før. har kun hørt om hjertepuden, til forebyggelse af fladt baghoved  

Synes den ser så smart ud og tror den er effektiv
Jeg ligger min søn på siden, da hovedet kun er blevet fladt af, at ligge på ryggen. Ved godt, at sp'er fraråder det pga. Vuggedød men min søn har ingen mulighed for, at rulle om på maven da dynen støtter Efter de frarådede, at ligge børn på siden er skævt hoved/kranie og fladt baghoved steget med 90 procent. DET ER MEGET!
Så nu vil jeg købe denne pude, da den ser behagelig ud og så der INGEN mulighed for, at tippe op på maven

Anmeld

10. januar 2014

ano14316

C8 skriver:

Før jeg gik ud og brugte penge op udstyr, ville jeg nok lige køre forbi en babyfys, for det kan skyldes låsning i nakken at de ikke vender hovedet selv..

Anmeld

10. januar 2014

AnthonsMor

C8 skriver:

I stedet for at spilde penge på den, så kan du måske komme til at vende din søns hoved imens han sover?

Det gjorde jeg ved Anthon, også lå han på maven aaaaaaall day og legede - medmindre han var hos mig

Og det hjalp faktisk helt vildt.. nu er han snart 10 måneder og har ikke snærten af skævt hoved mere, og det var faktisk blevet ret fladt i venstre side og bag på

Anmeld

10. januar 2014

C8

ano14316 skriver:

Før jeg gik ud og brugte penge op udstyr, ville jeg nok lige køre forbi en babyfys, for det kan skyldes låsning i nakken at de ikke vender hovedet selv..

Har været til kiopraktor pga. Kolik og han nævnte selv hans begyndende baghoved så denne pude er det næste køb

Anmeld

10. januar 2014

ano14316

C8 skriver:

Har været til kiopraktor pga. Kolik og han nævnte selv hans begyndende baghoved så denne pude er det næste køb

Det var også kiropraktor jeg egentlig mente... Mente han ikke der var noget i nakken?..

Hvad siger jeres sp og læge?

Jeg har aldrig selv stået med lige disse bekymringer..

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Jeg har den, købte den både i samarbejde med sp, og vores kiropraktor... Lilje var begyndt at blive lidt skæv, og lå med hovedet låst til den ene side. Da vi fik det løsnet, og begyndte at bruge den så forsvandt det skæve kranie hun var ved at få.

Så her syntes både sp og kiropraktor at det var en fantastisk ting. Og roste den. Jeg købte den brugt på trendsales, måske du skulle kigge efter den brugt. De er ikke så dyre, og fejler sjældent noget... Jeg sælger ikke min endnu (er sikker på den ligger på loftet) for vi har en ny på vej, så hellere beholde den, og sælge bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.