Nulre brystvorter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

asff

cwl skriver:

Altså kan ikke sige det lige var det der gjorde det eller hvad, men med min den første havde jeg 19 dage til termin, det var aften og kæresten og jeg beslutter os for at gå i bad sammen. Derude er vi lidt intime og han nuller bla mine brystvorter. Det fortsætter med sex inde i sengen efter badet og da vi bagefter ligger og slapper af og skal til at sove, ja så mærker jeg små veer som er ret reglmæssige og næste morgen havde jeg min lille pige i armene.

Åh gud.. Så prøver vi med sex! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Lykke:)

asff skriver:

Ja har i gjort det, for at sætte gang i en fødsel - og virkede det? 

Nu har jeg skamnulret mine stakkels brystvorter i en halv time.. Og jeg har indtil videre fået kvalme og MEGET ØMME BRYSTVORTER!... 

Jeg gik en LANG tur på fisketorvet og spiste alt det ulækre jeg kunne komme i nærheden af det resulterede i blå og følelsesløse ben = fødsel

Anmeld

10. januar 2014

asff

Lykke:) skriver:

Jeg gik en LANG tur på fisketorvet og spiste alt det ulækre jeg kunne komme i nærheden af det resulterede i blå og følelsesløse ben = fødsel

Jeg går alt hvad jeg kan med bækkenløsningen.. Og ulækre ting? Hvilken slags? (PLEASE SIG KAGE!!!)

Anmeld

10. januar 2014

asff skriver:

Jeg går alt hvad jeg kan med bækkenløsningen.. Og ulækre ting? Hvilken slags? (PLEASE SIG KAGE!!!)

Jeg havde også bækkenløsning - forfærdeligt!!
Ja da! Kage, en cheeseburger, is, sodavand, ja alt jeg lige kunne finde på. Var ret ynkelig den dag

Anmeld

10. januar 2014

asff

Lykke:) skriver:

Jeg havde også bækkenløsning - forfærdeligt!!
Ja da! Kage, en cheeseburger, is, sodavand, ja alt jeg lige kunne finde på. Var ret ynkelig den dag

Uha hvor frygteligt; nu bliver jeg jo NØDT til at spise sådan nogle ting

Anmeld

10. januar 2014

asff skriver:

Uha hvor frygteligt; nu bliver jeg jo NØDT til at spise sådan nogle ting

Gør det!

Anmeld

10. januar 2014

Karla

asff skriver:

Ja har i gjort det, for at sætte gang i en fødsel - og virkede det? 

Nu har jeg skamnulret mine stakkels brystvorter i en halv time.. Og jeg har indtil videre fået kvalme og MEGET ØMME BRYSTVORTER!... 

Tror kun det hjælper, hvis kroppen er moden til det

Jeg nulrede brystvorter nogle timer flere gange dagligt i en lille uge, og fik plukveer og slimproppen gik efter det. Jeg havde veer en torsdag, som gik i sig selv fredag, og så havde jeg veer igen natten til lørdag og natten til søndag, om morgenen var der ingenting. Søndag aften lavede jeg zoneterapi på mig selv, og klokken 3 om natten vågnede jeg med veer. Mandag klokken 17.11 var Emmalie født

Anmeld

10. januar 2014

asff

Karla skriver:

Tror kun det hjælper, hvis kroppen er moden til det

Jeg nulrede brystvorter nogle timer flere gange dagligt i en lille uge, og fik plukveer og slimproppen gik efter det. Jeg havde veer en torsdag, som gik i sig selv fredag, og så havde jeg veer igen natten til lørdag og natten til søndag, om morgenen var der ingenting. Søndag aften lavede jeg zoneterapi på mig selv, og klokken 3 om natten vågnede jeg med veer. Mandag klokken 17.11 var Emmalie født

Må jeg høre hvordan du lavede zoneterapi på dig selv?

Anmeld

10. januar 2014

Karla

asff skriver:

Må jeg høre hvordan du lavede zoneterapi på dig selv?

Jeg fandt en video på youtube
http://m.youtube.com/watch?v=wnEcLSHTI0s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.