Nulre brystvorter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.852 visninger
18 svar
21 synes godt om
10. januar 2014

asff

Ja har i gjort det, for at sætte gang i en fødsel - og virkede det? 

Nu har jeg skamnulret mine stakkels brystvorter i en halv time.. Og jeg har indtil videre fået kvalme og MEGET ØMME BRYSTVORTER!... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

o1Mutte

asff skriver:

Nu har jeg skamnulret mine stakkels brystvorter i en halv time.. Og jeg har indtil videre fået kvalme og MEGET ØMME BRYSTVORTER!... 

Hihi Sorry men fik et stort smil på læben  Hvad man ikke gør for at få sin baby ud

Anmeld

10. januar 2014

asff

o1Mutte skriver:

Hihi Sorry men fik et stort smil på læben  Hvad man ikke gør for at få sin baby ud

Jeg er ynkelig Men ja, jeg er snart klar på hvad som helst

Anmeld

10. januar 2014

mommy1991

asff skriver:

Tror kun det hjælper hvis du er ved at gå i fødsel alligevel eller er i fødsel.. Sådan er det desværre med de fleste af de skrøner dér

Jeg selv spiste 3 stykker store kaloriebombe-browniekager dagen før jeg gik i fødsel, andet ved jeg ikke lige der kan have sat gang i det (og jeg tror jeg var gået i fødsel alligevel - kage eller ej, men damn det smagte godt!) Baby kommer når han/hun er klar!

Masse ve-støv i din retning 

Anmeld

10. januar 2014

asff

emmagirl skriver:

Tror kun det hjælper hvis du er ved at gå i fødsel alligevel eller er i fødsel.. Sådan er det desværre med de fleste af de skrøner dér

Jeg selv spiste 3 stykker store kaloriebombe-browniekager dagen før jeg gik i fødsel, andet ved jeg ikke lige der kan have sat gang i det (og jeg tror jeg var gået i fødsel alligevel - kage eller ej, men damn det smagte godt!) Baby kommer når han/hun er klar!

Masse ve-støv i din retning 

Jamen så bliver jeg jo nødt til at prøve med brownies?  Det må jeg prøve!! 

Anmeld

10. januar 2014

mommy1991

asff skriver:

Jamen så bliver jeg jo nødt til at prøve med brownies?  Det må jeg prøve!! 

Om ikke andet bruger du ventetid på at bage og forkæle dig selv med kage

Anmeld

10. januar 2014

o1Mutte

asff skriver:

Jeg er ynkelig Men ja, jeg er snart klar på hvad som helst

Hihi jamen så længe det ikke kan skade så nul løs!

Anmeld

10. januar 2014

asff

emmagirl skriver:

Om ikke andet bruger du ventetid på at bage og forkæle dig selv med kage

Ja det er rigtigt - det gør jeg!

Anmeld

10. januar 2014

asff

o1Mutte skriver:

Hihi jamen så længe det ikke kan skade så nul løs!

Jeg kan vist ikke nulre mere, de gør alt for ondt

Anmeld

10. januar 2014

cwl

Altså kan ikke sige det lige var det der gjorde det eller hvad, men med min den første havde jeg 19 dage til termin, det var aften og kæresten og jeg beslutter os for at gå i bad sammen. Derude er vi lidt intime og han nuller bla mine brystvorter. Det fortsætter med sex inde i sengen efter badet og da vi bagefter ligger og slapper af og skal til at sove, ja så mærker jeg små veer som er ret reglmæssige og næste morgen havde jeg min lille pige i armene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.