Endelig kom min januar baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
4 svar
2 synes godt om
10. januar 2014

Claudia87

D. 4/1 2014 præcis på terminsdagen fødte jeg verdens dejligste dreng Fødslen var slet ikke så slem som jeg havde frygtet. 12 timer fra første ve til jeg havde min søn i armene, og kun en ubetydelig hudafskrabning (jeg var virkelig bange for at briste). Desværre var jeg syg med influenza under fødslen, og derfor målte lægerne feber på mig. Det kostede lige 3 dages indlæggelse på barselsafsnittet og IV-penicillin.. Totalt åndssvagt, for det virker jo ikke på virus, men det var åbenbart proceduren på sygehuset. Anyways, nu er vi hjemme med vores skønne søn - og jeg nyder min nye rolle som mor i fulde drag Jeg skal nok ligge en længere fødselsberetning ind når overskuddet bliver til det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Dianabk

Claudia87 skriver:

D. 4/1 2014 præcis på terminsdagen fødte jeg verdens dejligste dreng Fødslen var slet ikke så slem som jeg havde frygtet. 12 timer fra første ve til jeg havde min søn i armene, og kun en ubetydelig hudafskrabning (jeg var virkelig bange for at briste). Desværre var jeg syg med influenza under fødslen, og derfor målte lægerne feber på mig. Det kostede lige 3 dages indlæggelse på barselsafsnittet og IV-penicillin.. Totalt åndssvagt, for det virker jo ikke på virus, men det var åbenbart proceduren på sygehuset. Anyways, nu er vi hjemme med vores skønne søn - og jeg nyder min nye rolle som mor i fulde drag Jeg skal nok ligge en længere fødselsberetning ind når overskuddet bliver til det  

Stort tillykke med ham han ser dejlig ud

Anmeld

14. januar 2014

lucasbucas

Tillykke!  Jeg krydser fingre for at min dreng også snart kommer ud. 

Anmeld

14. januar 2014

Line Højdal

Hvor er han fin Stort tillykke med vidunderet!
Dejligt at alt gik så fint

Line

Anmeld

22. januar 2014

Monski

Claudia87 skriver:

Tillykke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.