Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
D. 4/1 2014 præcis på terminsdagen fødte jeg verdens dejligste dreng Fødslen var slet ikke så slem som jeg havde frygtet. 12 timer fra første ve til jeg havde min søn i armene, og kun en ubetydelig hudafskrabning (jeg var virkelig bange for at briste). Desværre var jeg syg med influenza under fødslen, og derfor målte lægerne feber på mig. Det kostede lige 3 dages indlæggelse på barselsafsnittet og IV-penicillin.. Totalt åndssvagt, for det virker jo ikke på virus, men det var åbenbart proceduren på sygehuset. Anyways, nu er vi hjemme med vores skønne søn - og jeg nyder min nye rolle som mor i fulde drag Jeg skal nok ligge en længere fødselsberetning ind når overskuddet bliver til det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Claudia87 skriver: D. 4/1 2014 præcis på terminsdagen fødte jeg verdens dejligste dreng Fødslen var slet ikke så slem som jeg havde frygtet. 12 timer fra første ve til jeg havde min søn i armene, og kun en ubetydelig hudafskrabning (jeg var virkelig bange for at briste). Desværre var jeg syg med influenza under fødslen, og derfor målte lægerne feber på mig. Det kostede lige 3 dages indlæggelse på barselsafsnittet og IV-penicillin.. Totalt åndssvagt, for det virker jo ikke på virus, men det var åbenbart proceduren på sygehuset. Anyways, nu er vi hjemme med vores skønne søn - og jeg nyder min nye rolle som mor i fulde drag Jeg skal nok ligge en længere fødselsberetning ind når overskuddet bliver til det
Tillykke! Jeg krydser fingre for at min dreng også snart kommer ud.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128