Hvad vejede jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

Kløver

Michelle21 skriver:

Hej piger.

Jeg er sådan lidt nysgerrig, på hvor meget jeres små bebser blev skønnet til i uge 37 og vil i vise mig jeres maver??

Jeg blev inspireret af en anden tråd  

Kunne være hyggeligt

Min basse blev skønnet til 2900 g og han står fast

Har ikke noget billede på telefonen fra 2 graviditet men kan dele vægt, min søn blev født 35+3 og vejede 2020 gr men blev svømmet til ca 2.5 kg, min datter blev født 37+6 og vejede 2440 gr og blev skønnet via scanning til 2900-3000 gr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Michelle21

Maja84 skriver:

Har ikke noget billede på telefonen fra 2 graviditet men kan dele vægt, min søn blev født 35+3 og vejede 2020 gr men blev svømmet til ca 2.5 kg, min datter blev født 37+6 og vejede 2440 gr og blev skønnet via scanning til 2900-3000 gr

Hold da sikke en forskel, det var da også tidligt din søn er født nogen speciel grund? eller ville han bare ud :p

Anmeld

9. januar 2014

Kløver

Michelle21 skriver:

Hold da sikke en forskel, det var da også tidligt din søn er født nogen speciel grund? eller ville han bare ud :p

Jeg fik ssf begge gange og endte med aks første gang efter 2 døgns igangsættelse, og blev et direkte ks med min datter 1 uge før pks

Anmeld

9. januar 2014

Michelle21

Maja84 skriver:

Jeg fik ssf begge gange og endte med aks første gang efter 2 døgns igangsættelse, og blev et direkte ks med min datter 1 uge før pks

Når okay, håber da ikke din søn har fået men af at være født så tidligt..

Anmeld

9. januar 2014

liten-mamma

Michelle21 skriver:

Hej piger.

Jeg er sådan lidt nysgerrig, på hvor meget jeres små bebser blev skønnet til i uge 37 og vil i vise mig jeres maver??

Jeg blev inspireret af en anden tråd  

Kunne være hyggeligt

Min basse blev skønnet til 2900 g og han står fast

37+6 blev min datter skønnet til at veje 2294. Hun blev født 38+3 og vejede 2208  

Her er min mave 38+1 Har desværre ikke fra 37+.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2014

mommy1991

Michelle21 skriver:

Så kan det også være jeg får sådan en fin størrelse, og hvor havde du en flot mave

Ja mon ikke du gør  

mange tak

Anmeld

9. januar 2014

Michelle21

liten-mamma skriver:

37+6 blev min datter skønnet til at veje 2294. Hun blev født 38+3 og vejede 2208  

Her er min mave 38+1 Har desværre ikke fra 37+.

Flot mave, hvor langt lå hun under gennemsnittet??

Anmeld

9. januar 2014

liten-mamma

Michelle21 skriver:

Flot mave, hvor langt lå hun under gennemsnittet??

Tak Hun lå 28% under gennemsnittet.

Anmeld

9. januar 2014

Michelle21

liten-mamma skriver:

Tak Hun lå 28% under gennemsnittet.

Hold da op, det var da ellers meget, ved du hvorfor de kommer til at ligge så langt under?? 

Anmeld

9. januar 2014

liten-mamma

Michelle21 skriver:

Hold da op, det var da ellers meget, ved du hvorfor de kommer til at ligge så langt under?? 

Min datter manglede et blodkar i navlesnoren, som gjorde hun ikke kunne modtage nok næring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.