Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
Jeg er sådan lidt nysgerrig, på hvor meget jeres små bebser blev skønnet til i uge 37 og vil i vise mig jeres maver??
Jeg blev inspireret af en anden tråd
Kunne være hyggeligt
Min basse blev skønnet til 2900 g og han står fast
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Michelle21 skriver: Hej piger. Jeg er sådan lidt nysgerrig, på hvor meget jeres små bebser blev skønnet til i uge 37 og vil i vise mig jeres maver?? Jeg blev inspireret af en anden tråd Kunne være hyggeligt Min basse blev skønnet til 2900 g og han står fast
Leander blev skønnet til at være 3 kg i uge 37 og var 3605 g da han blev født 39+6 Her er min mave i uge 37.
Nu nåede jeg aldrig til 37+, men da Lilje blev født 35+2 vejede hun 2880
emmagirl skriver: Leander blev skønnet til at være 3 kg i uge 37 og var 3605 g da han blev født 39+6 Her er min mave i uge 37.
Så kan det også være jeg får sådan en fin størrelse, og hvor havde du en flot mave
LuLy skriver: Mener min søn blev skønnet til 2700, og han var lige i den lille ende men ikke FOR lille. Kom ud 14 dage sener og var 3300
Mener min søn blev skønnet til 2700, og han var lige i den lille ende men ikke FOR lille. Kom ud 14 dage sener og var 3300
Okay så mit nok meget passende
vi har lige været til Vækstscanning 37+4 og der vejede hun cirka 2780 gram... Så de sagde hun lå i mellem 10-12 % under gennemsnittet
Okay, jeg skal også til scanning i næste uge, så er spændt på hvad den siger,, men ellers flot mave
Michelle21 skriver: Okay, jeg skal også til scanning i næste uge, så er spændt på hvad den siger,, men ellers flot mave
Jeg var også rigtig nervøs og spændt på scanningen første gang jeg var afsted
ham der scannede mig mente at min bebs var lige tilpas stor, for jeg er også en lille nips.. han blev ved med at sige at jeg nok ikke skulle regne med en stor baby
Louisejulia skriver: Jeg var også rigtig nervøs og spændt på scanningen første gang jeg var afsted ham der scannede mig mente at min bebs var lige tilpas stor, for jeg er også en lille nips.. han blev ved med at sige at jeg nok ikke skulle regne med en stor baby
Der er jo også både fordele og ulemper ved begge dele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128