Hvad vejede jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Benjamins'mor

Michelle21 skriver:

men tager de ikke også omkring 100 gram på om ugen?

Ca men det jo så også kun knap 400 g. Hun tog næsten 1100 på.
Men hun blev skønnet til 3700 g mens jeg var i fødsel og var skønnet til 3600 g 4 dage før jeg gik i fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Michelle21

Benjamins'mor skriver:

Ca men det jo så også kun knap 400 g. Hun tog næsten 1100 på.
Men hun blev skønnet til 3700 g mens jeg var i fødsel og var skønnet til 3600 g 4 dage før jeg gik i fødsel.

Ja okay, hun har levet godt

Anmeld

21. januar 2014

Benjamins'mor

Michelle21 skriver:

Ja okay, hun har levet godt

Ja
Hendes storebror var dog noget mindre, han vejede 3390 g ved fødslen og lagde de første 30 uger lidt under gennemsnittet.

Anmeld

21. januar 2014

Michelle21

Benjamins'mor skriver:

Ja
Hendes storebror var dog noget mindre, han vejede 3390 g ved fødslen og lagde de første 30 uger lidt under gennemsnittet.

Okay, det er det samme som min, så er spændt på hvad han vejer

Anmeld

24. januar 2014

Gevher Atici

Michelle21 skriver:

Okay, men da stadig træls

Helt klart  Hehe, kan ikke anbefales 

Arj, det var virkelig hårdt. Lige pt. har jeg ingen planer om at få flere børn da jeg har læst og snakket med andre forældre til præmature børn, at alle deres børn har være præmature og tør ikke at skulle igennem det samme igen nogensinde. Og slet ikke når jeg ikke ved grunden til det.

Anmeld

24. januar 2014

Michelle21

Gevher Atici skriver:

Helt klart  Hehe, kan ikke anbefales 

Arj, det var virkelig hårdt. Lige pt. har jeg ingen planer om at få flere børn da jeg har læst og snakket med andre forældre til præmature børn, at alle deres børn har være præmature og tør ikke at skulle igennem det samme igen nogensinde. Og slet ikke når jeg ikke ved grunden til det.

Hvad betyder præmature, ved godt jeg måske spørger dumt?? 

Anmeld

25. januar 2014

Gevher Atici

Michelle21 skriver:

Hvad betyder præmature, ved godt jeg måske spørger dumt?? 

Nej det er slet ikke dumt.. Havde heller ikke hørt om det indtil jeg selv stod med et præmature barn. Det er hvad man kalder for tidlig fødte børn (født før uge 37), og samtidig er små. 

Anmeld

25. januar 2014

LykkeB

Michelle21 skriver:

Hej piger.

Jeg er sådan lidt nysgerrig, på hvor meget jeres små bebser blev skønnet til i uge 37 og vil i vise mig jeres maver??

Jeg blev inspireret af en anden tråd  

Kunne være hyggeligt

Min basse blev skønnet til 2900 g og han står fast

I uge 37 blev min søn skønnet til 2800g som jeg husker det, da jeg fødte 3 uger efter vejede han 2750g. 

Anmeld

25. januar 2014

Michelle21

Gevher Atici skriver:

Nej det er slet ikke dumt.. Havde heller ikke hørt om det indtil jeg selv stod med et præmature barn. Det er hvad man kalder for tidlig fødte børn (født før uge 37), og samtidig er små. 

Okay, på den måde det er da træls når de bliver født for tidligt.. 

Anmeld

25. januar 2014

Michelle21

LykkeB skriver:

I uge 37 blev min søn skønnet til 2800g som jeg husker det, da jeg fødte 3 uger efter vejede han 2750g. 

Hold da op det var da noget af en forskel  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.