Hvad vejede jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

Masig

Michelle21 skriver:

men igen, de kan jo tage fejl hehe  

Præcis 

Synes nu ikke de var så langt fra, men blev da lidt overrasket over den lille vægt, troede han ville være større end skønnet, da jeg selv synes jeg var ret tyk!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Michelle21

Lykke:) skriver:

Ja, det var det.
Jeg vågnede med blå ben og i løbet af dagen frem til søndag hvor jeg fik kejsersnittet blev de mere og mere følelsesløse. Søndag morgen kunne jeg slet ikke bevæge dem Men alt forsvandt da han kom ud, så lægerne mener, at han har trykket på nogle nerver ned til benene

Puha det lyder da godt nok ubehageligt...

Anmeld

9. januar 2014

Lykke:)

Michelle21 skriver:

Puha det lyder da godt nok ubehageligt...

Ja, det var ikke sjovt! Jeg skulle have haft planlagt kejsersnit, så jeg var okay med at det blev sådan. Men alt gik så stærkt lige pludselig og det skræmte mig helt vildt at mine ben opførte sig som de gjorde!

Anmeld

9. januar 2014

Michelle21

Masig skriver:

Præcis 

Synes nu ikke de var så langt fra, men blev da lidt overrasket over den lille vægt, troede han ville være større end skønnet, da jeg selv synes jeg var ret tyk!! 

Jeg synes også jeg er mega stor :p men nu må vi se hehe

Anmeld

9. januar 2014

Michelle21

Lykke:) skriver:

Ja, det var ikke sjovt! Jeg skulle have haft planlagt kejsersnit, så jeg var okay med at det blev sådan. Men alt gik så stærkt lige pludselig og det skræmte mig helt vildt at mine ben opførte sig som de gjorde!

det kan jeg ski da godt forstå

Anmeld

9. januar 2014

lenemor77

Michelle21 skriver:

Er det grundet det eller??

Nu ryger vi vist ud af et sidespor. Lang historie - du får den korte... Ingen af mine graviditeter var særlig sjove. Efter min anden fødsel mistede jeg en masse blod. Jeg fik en infektion i livmoderen, min krop var på vej i chok pga blodmangel og på 14. dagen efter fødslen måtte jeg et smut i fuld narkose igen. Jeg har fået konstateret en blod-sygdom efter den første og var i blodfortyndende behandling i den anden graviditet. Min krop kan ikke klare flere - og en dag lærer jeg at acceptere det...Undskyld jeg "huggede" lidt af din tråd...

Anmeld

9. januar 2014

Kofoed.

Anastasia blev scannet til 3400 g, jordemoder gættede på 3200 g. 3 uger efter kom hun ud med en vægt på 3160 g, men var lang, så derfor snyd hun alle

Anmeld

9. januar 2014

Michelle21

lenemor77 skriver:

Nu ryger vi vist ud af et sidespor. Lang historie - du får den korte... Ingen af mine graviditeter var særlig sjove. Efter min anden fødsel mistede jeg en masse blod. Jeg fik en infektion i livmoderen, min krop var på vej i chok pga blodmangel og på 14. dagen efter fødslen måtte jeg et smut i fuld narkose igen. Jeg har fået konstateret en blod-sygdom efter den første og var i blodfortyndende behandling i den anden graviditet. Min krop kan ikke klare flere - og en dag lærer jeg at acceptere det...Undskyld jeg "huggede" lidt af din tråd...

Ja okay, så kan jeg godt forstå du ikke vil have flere, årh det går skam nok, er ikke så nærtagende :p ikke endnu i hvertfald :p

Anmeld

9. januar 2014

HHC88

Michelle21 skriver:

Når så det stadig meget nyt, må vi ikke se den lille :p jeg er nys

Jo da 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2014

Michelle21

HHC88 skriver:

Jo da 

Gud hvor er hun dejlig.. jeg vil også have min søn nu :I 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.