Invitation til bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

lineog4

Lunae skriver:

Jeg tænker at jeg vil designe en selv! I denne stil! Med lidt farve, som så kan gå igen til festen! Vi skal vies på en gammel mølle, så naturen kommer i spil osv

For mig er den 70'er retro pga det orange og skrifttypen, hvor de andre er mere blege og det er ikke 70'erne. Men måske tidligere alla 50erne.

Den sorte synes jeg slet ikke er retro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Lunae

lineog4 skriver:

For mig er den 70'er retro pga det orange og skrifttypen, hvor de andre er mere blege og det er ikke 70'erne. Men måske tidligere alla 50erne.

Den sorte synes jeg slet ikke er retro

Jeg ville gerne have lidt retro, lidt vintage og lidt boheme! En smule stilforvirring

Anmeld

9. januar 2014

lineog4

Lunae skriver:

Jeg ville gerne have lidt retro, lidt vintage og lidt boheme! En smule stilforvirring

Hvad med at gå en anden vej - ej øv Line. Nej jeg så lige en invitation hvor de haved brugt de gamle, åh hvad hedder de,  de plakater med fx blomster man brugte i skolen endda før jeg gik i skolen - og ja de var der vist stadig da jeg gik i skole for de var ikke lige en computer, iPad, smartboard man kunne slå op på 

Det er noget af det mest reto jeg kender, og samtidig holder det mod både vintage og boheme. Og så font som de gamle skrivemaskiner, hvis ikke du lige frem kan finde en gammel skrivemaskine. Så er der ikke et øje tørt for alle over de 35 

viser lige så eksempler som jeg ikke synes om, men som har blomsterne og fonten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2014

lineog4

Anskuelsestavler hedder de og er egentlig i farver

Anmeld

9. januar 2014

miss-cl

Synes de er en fed og anderledes måde at lave bryllup invitation på ??
Go for i girl ??

Anmeld

9. januar 2014

Lunae

lineog4 skriver:

Hvad med at gå en anden vej - ej øv Line. Nej jeg så lige en invitation hvor de haved brugt de gamle, åh hvad hedder de,  de plakater med fx blomster man brugte i skolen endda før jeg gik i skolen - og ja de var der vist stadig da jeg gik i skole for de var ikke lige en computer, iPad, smartboard man kunne slå op på 

Det er noget af det mest reto jeg kender, og samtidig holder det mod både vintage og boheme. Og så font som de gamle skrivemaskiner, hvis ikke du lige frem kan finde en gammel skrivemaskine. Så er der ikke et øje tørt for alle over de 35 

viser lige så eksempler som jeg ikke synes om, men som har blomsterne og fonten

Den med hjertet er SÅ fin! Jeg tror dog at jeg har forelsket mig lidt i de øverste, men måske igen kunne det kombineres!

Har du mon nogle forslag til hvad man kunne skrive i teksten - synes det skal være på dansk

Anmeld

9. januar 2014

Lunae

miss-cl skriver:

Synes de er en fed og anderledes måde at lave bryllup invitation på ??
Go for i girl ??

Tak! Synes også de er fine og anderledes - ikke den standard romantiske stil!

Men hvad filan skriver man derpå, når det skal være på dansk

Anmeld

19. januar 2014

Benjamins'mor

Lunae skriver:

Jeg skal giftes

Temaet til brylluppet bliver vintage/ boheme og overvejer invitationer i denne stilart!

Hvad synes du om dem?

Synes nr. 1 er rigtigt flot!

Anmeld

20. januar 2014

Flødebollen

Lunae skriver:

Jeg skal giftes

Temaet til brylluppet bliver vintage/ boheme og overvejer invitationer i denne stilart!

Hvad synes du om dem?

Eller den her:

Der søgte jeg bare på bohemian invitationer

http://www.invitationcrush.com/stephanie-bens-bohemian-wedding-invitations/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.