Invitation til bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.774 visninger
20 svar
5 synes godt om
9. januar 2014

Lunae

Jeg skal giftes

Temaet til brylluppet bliver vintage/ boheme og overvejer invitationer i denne stilart!

Hvad synes du om dem?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Mor til Majbørn

Det er ikk helt hvad jeg forbinde med hverken vintage eller boheme - men jeg er heller ikk særlig sej til stilarter.

Synes dog at den nederste er pænest.

Anmeld

9. januar 2014

Lunae

Mor til Majbørn skriver:

Det er ikk helt hvad jeg forbinde med hverken vintage eller boheme - men jeg er heller ikk særlig sej til stilarter.

Synes dog at den nederste er pænest.

Jeg er enig! Den er nok lidt mere retro men når man google vintage wedding invitations, så er det alle dem der kommer op!

Anmeld

9. januar 2014

serinasmor

Lunae skriver:

Jeg er enig! Den er nok lidt mere retro men når man google vintage wedding invitations, så er det alle dem der kommer op!

Det er fordi den amerikanske. Version af vintage også omhandler 50'erne ... Synes de er fine - men vintage/boheme er de ikke ... Prøv boheme / Bohemian i stedet... Eller definer hvad stilarterne er for dig (og google nye ord )

Anmeld

9. januar 2014

Fine_007

Jeg synes bestemt, de er vintage

Jeg kan især godt lide nr 1 og nr 4.. de er super fine!

Anmeld

9. januar 2014

Lunae

serinasmor skriver:

Det er fordi den amerikanske. Version af vintage også omhandler 50'erne ... Synes de er fine - men vintage/boheme er de ikke ... Prøv boheme / Bohemian i stedet... Eller definer hvad stilarterne er for dig (og google nye ord )

Ja du har ret! Men altså for mig er boheme nok lidt for flippet! Jeg kan godt lide invitationerne, men er i tvivl om om det er lidt for popsmart, hvis du forstår

Anmeld

9. januar 2014

Lunae

Fine_007 skriver:

Jeg synes bestemt, de er vintage

Jeg kan især godt lide nr 1 og nr 4.. de er super fine!

Det er også mine favoritter - både design og farvemæssigt!

Anmeld

9. januar 2014

lineog4

For mig er nummer 3 klart mest retro ud fra en forestilling 60-70er retro stil - jeg ved ikke om det er den jeg bedst kan lide, men da jeg er et 70'er barn/ blomsterbarn er det nok den jeg ville vælge 

Anmeld

9. januar 2014

Lunae

lineog4 skriver:

For mig er nummer 3 klart mest retro ud fra en forestilling 60-70er retro stil - jeg ved ikke om det er den jeg bedst kan lide, men da jeg er et 70'er barn/ blomsterbarn er det nok den jeg ville vælge 

Jeg tænker at jeg vil designe en selv! I denne stil! Med lidt farve, som så kan gå igen til festen! Vi skal vies på en gammel mølle, så naturen kommer i spil osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.