Valg af invitation!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Vi skal giftes i naturen festen bliver holdt i en gammel stald med runde borde, hvide duge og pynt med ukurante glas og blomster. Farverne bliver præget af jorden!

ellllsker at planlægge fester og især i temaer 

har lige fundet et par stykker... du kan jo forenkle dem lidt, og så droppe nogle af klippe klister tingene... mange af dem kan godt laves udelukkende på pc hvis man kan finde ud af det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Kontakt en grafiker, de har ofte nogle fede ideer, med noget visuelt

Hende der har lavet disse, er grafiker

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ellllsker at planlægge fester og især i temaer 

har lige fundet et par stykker... du kan jo forenkle dem lidt, og så droppe nogle af klippe klister tingene... mange af dem kan godt laves udelukkende på pc hvis man kan finde ud af det  

Jeg er faktisk ret vild med nr 2

Anmeld

8. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Jeg er faktisk ret vild med nr 2

sys mange af dem har nogle fede ideer... og så kan i jo sætte de der bogstaver på hvis i har lyst... 

elsker ideen med siluet billed på den sidste... nøøøj jeg kunne godt blive gift hvert 2. år... bare for at planlægge festen... hvis altså der var nogle der gad betale gildet 

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

sys mange af dem har nogle fede ideer... og så kan i jo sætte de der bogstaver på hvis i har lyst... 

elsker ideen med siluet billed på den sidste... nøøøj jeg kunne godt blive gift hvert 2. år... bare for at planlægge festen... hvis altså der var nogle der gad betale gildet 

Måske jeg faktisk godt kunne bruge min egen, men bare skulle satse mere på noget lækkert papir. Er også helt vild med denne!

Anmeld

8. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Måske jeg faktisk godt kunne bruge min egen, men bare skulle satse mere på noget lækkert papir. Er også helt vild med denne!

ja helt sikkert noget lækkert papir gør meget... og en snor og en fjer som du kan se... 

små ting gør den store forskel 

Anmeld

8. januar 2014

Dot D

Jeg er IKKE god til at lege med tegneprogrammer, hvor jeg skal tegne med musen, men det var lige hvad jeg havde.

Hvis du evt. kommer lidt jordfarver på, så liver den lidt op.

UNDSKYLDER meget for skæve og "udenfor" linier ikke sådan jeg vil lave det normalt, men jeg laver gerne tingene selv, ala dem Kay har lagt ind, men måtte lige forsøge mig med din, hi hi

Den farve jeg har malet i midterstykket skulle også være foroven og forneden, men jeg kunne ikke ramme mere, hi hi

Anmeld

8. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Helt klart bilelde 6

mest ro på og stadig elegant og simpelt

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg er IKKE god til at lege med tegneprogrammer, hvor jeg skal tegne med musen, men det var lige hvad jeg havde.

Hvis du evt. kommer lidt jordfarver på, så liver den lidt op.

UNDSKYLDER meget for skæve og "udenfor" linier ikke sådan jeg vil lave det normalt, men jeg laver gerne tingene selv, ala dem Kay har lagt ind, men måtte lige forsøge mig med din, hi hi

Den farve jeg har malet i midterstykket skulle også være foroven og forneden, men jeg kunne ikke ramme mere, hi hi

Tak for dit bud! for mig blir den alt for meget jeg er nok til det mere enkle/kedelige!

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Helt klart bilelde 6

mest ro på og stadig elegant og simpelt

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.