Valg af invitation!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Min veninde og jeg sidder og roder med bryllupsinvitationer!
Kan du lide den og hvis ja, Hvilken er pænest?

Har stemt blankt da jeg synes de er kedelige, men nr 6 ville jeg hælde mest til. Synes en bryllupsinvitation skal være romantisk og de bølgede linjer i nr 6 er mest bryllupsagtige. Så hvis I kunne bruge den stil lidt mere så tror jeg det ville blive flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Hvis i VIL lave det på compen (synes måske lidt at det er det der gør dem flade og en smule kedelige   ), så ville jeg skrue lidt op for farverne 

Er der et farvetema til festen? Hvilken slags fest er det? Hvilke omgivelser skal det holdes? Det kunne måske være en ide at tage udgangspunkt i det 

Jeg synes ikke hjemmelavede invitationer er særlig pæne temaet er lidt vintage, genbrugsagtigt! Farverne skal holdes i jordfarver og pynten bliver ukurante genbrugsglas!

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Har stemt blankt da jeg synes de er kedelige, men nr 6 ville jeg hælde mest til. Synes en bryllupsinvitation skal være romantisk og de bølgede linjer i nr 6 er mest bryllupsagtige. Så hvis I kunne bruge den stil lidt mere så tror jeg det ville blive flot

Tak for svar vi er stadig i processen, så flere bløde linjer kan bestemt tages med

Anmeld

8. januar 2014

Kay

sys de er ret kedelige... men har stemt nr. 2... er ikke til de der "bjælker" i top og bund 

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

sys de er ret kedelige... men har stemt nr. 2... er ikke til de der "bjælker" i top og bund 

Tak for svar kunne være interessant at se hvad jer der synes invitationen er kedelig, ville vælge har googlet op og ned og synes bare slet ikke at det er til at finde noget i min smag

Anmeld

8. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Tak for svar kunne være interessant at se hvad jer der synes invitationen er kedelig, ville vælge har googlet op og ned og synes bare slet ikke at det er til at finde noget i min smag

hvilken "tema" eller "stil" har i valgt til brylluppet? tænker det jo skal hænge lidt sammen?? 

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hvilken "tema" eller "stil" har i valgt til brylluppet? tænker det jo skal hænge lidt sammen?? 

Vi skal giftes i naturen festen bliver holdt i en gammel stald med runde borde, hvide duge og pynt med ukurante glas og blomster. Farverne bliver præget af jorden!

Anmeld

8. januar 2014

Dot D

Jeg har svaret nummer 6. Vil dog sige, at jeg synes, at de er lidt "farveløse" på en måde, det virker ikke som om, det er til en fantastisk begivenhed, som et bryllup jo er.

Ikke ment at du skal farve dem hverken røde eller blå, men der mangler et eller andet

Og tillykke

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg har svaret nummer 6. Vil dog sige, at jeg synes, at de er lidt "farveløse" på en måde, det virker ikke som om, det er til en fantastisk begivenhed, som et bryllup jo er.

Ikke ment at du skal farve dem hverken røde eller blå, men der mangler et eller andet

Og tillykke

Tak for svar grunden til at de faktisk er valgt lidt farveløse, er at jeg gerne vil have en rød tråd, men jeg ved endnu ikke hvilke farver jeg kunne tænke mig at bruge og derfor tænkte jeg at hvis invitationen var neutral, så ville jeg kunne sætte hvad som helst til!

Anmeld

8. januar 2014

Chevro

Kontakt en grafiker, de har ofte nogle fede ideer, med noget visuelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.