Ny på Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2009

RikkeR

Leneur skriver:

Det kan jeg godt forstå men bare rolig det kommer. Min mor var heller ikke vildt begejstret lige da jeg havde fortalt det, for min familie havde regnet min x ud meget længe før mig men hun var den første som kom med tøj til den bette og er ikke stoppet siden.
Har du ikke nogle veninder du kan snakke med indtil din familie er klar?
Hvor i verden hører du til?

Jamen, lige nu bor jeg i København, men skal flytte til fyn inden for en overskuelig fremtid - det hele skal bare lige planlægges lidt.

Jeg har rigtig søde veninder, som jeg kan tale med og som støtter mig helt vildt. En af dem er helt vildt oppe at kører og har købet bøger til mig osv. osv - det er jo dejligt og som din mor, så skal min mor også nok komme med ting og sager til den lille - tror måske også de vil vente lidt endnu med at glæde sig for meget, fordi jeg ikke er længere henne end jeg er. Det er en god teori synes jeg .

Hvor i verden bor du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Leneur

RikkeR skriver:

Jamen, lige nu bor jeg i København, men skal flytte til fyn inden for en overskuelig fremtid - det hele skal bare lige planlægges lidt.

Jeg har rigtig søde veninder, som jeg kan tale med og som støtter mig helt vildt. En af dem er helt vildt oppe at kører og har købet bøger til mig osv. osv - det er jo dejligt og som din mor, så skal min mor også nok komme med ting og sager til den lille - tror måske også de vil vente lidt endnu med at glæde sig for meget, fordi jeg ikke er længere henne end jeg er. Det er en god teori synes jeg .

Hvor i verden bor du?

Jeg bor i Skanderborg, som snart skal have gang i festivitasen. Det bliver sjovt at være der selvom jeg nok skal skubbes op ad bakkerne og ikke kan nyde alkohol..... ;-) Det er da en helt fantastisk veninde du har dig der. Måske en kandidat som gudmor????

Anmeld

30. juli 2009

forår

Hej

Jeg er osse alene om denne graviditet, og har vidst det lige fra starten. Så hvis der er noget jeg kan være behjælpelig med, så må du endelig sige til

....og forresten velkommen til

Dea 20+5

Anmeld

30. juli 2009

Nanna1985

Hejsa  Tillykke med spir i mavsen
Velkommen hertil siden  Håber du bliver glad for at være herinde..

Jeg hedder Nanna.. Er 24 år.. Har en dejlig datter på knap 3 år og venter endnu en smuk prinsesse pige  Har termin D. 1 September
Bor i hus med min dejlige mand og vi har os hund

Anmeld

30. juli 2009

Betina88

Velkommen til siden ..

Anmeld

31. juli 2009

RikkeR

forår skriver:

Hej

Jeg er osse alene om denne graviditet, og har vidst det lige fra starten. Så hvis der er noget jeg kan være behjælpelig med, så må du endelig sige til

....og forresten velkommen til

Dea 20+5

Hej Dea.

Tak for det

Vil slet, slet ikke afvise at kunne bruge et godt råd i ny og næ - det kan vi jo alle have brug for. Lige nu går jeg nærmest bare rundt i min egen lille verden er en smule forvirret. men ved at alt nok skal blive godt og mit liv bliver fantastisk.

håber alt er godt hos dig - god weekend.

fra
Rikke

Anmeld

31. juli 2009

RikkeR

Nanna1985 skriver:

Hejsa  Tillykke med spir i mavsen
Velkommen hertil siden  Håber du bliver glad for at være herinde..

Jeg hedder Nanna.. Er 24 år.. Har en dejlig datter på knap 3 år og venter endnu en smuk prinsesse pige  Har termin D. 1 September
Bor i hus med min dejlige mand og vi har os hund

Hej Nanna.

Også tillykke til dig og tak for din hilsen.

Jeg føler mig meget velkommen her på siden og glæder mig til at følge med i alles graviditet.

Er nærmest allerede blevet afhængig af at læse om jeres erfaringer - synes det er fantastisk at følge udviklingen i det lille mirakel der vokser i maven - det er jo en kæmpe gave at få et barn - du er ovenikøbet heldig at have et i forvejen.

Lidt info om mig: 32 år, arbejder med regnskab, bor i en dejlig dejlighed i København, men flytter snarest til fyn, hvor hele min familie og mange veninder bor.

God weekend til dig

Fra
Rikke

Anmeld

31. juli 2009

Becks

Hej Rikke
Velkommen til  Og tillykke med din graviditet

Haaber du bliver glad for at vaere herinde..

Knusser Beck

Anmeld

31. juli 2009

missKat

Hej med dig Rikke!!

et stort tillykke med din graviditet og din store beslutning!

jeg bukker og nejer også for dit tillykke til mig, skønt!

jeg håber og tror du bliver super glad for baby.dk - der er så mange skønne mennesker og fordi vi er så vidt forskellige, så er der altid vinkler og hente på spørgsmål ;-)

knus Karina

Anmeld

1. august 2009

Nanna1985

RikkeR skriver:

Hej Nanna.

Også tillykke til dig og tak for din hilsen.

Jeg føler mig meget velkommen her på siden og glæder mig til at følge med i alles graviditet.

Er nærmest allerede blevet afhængig af at læse om jeres erfaringer - synes det er fantastisk at følge udviklingen i det lille mirakel der vokser i maven - det er jo en kæmpe gave at få et barn - du er ovenikøbet heldig at have et i forvejen.

Lidt info om mig: 32 år, arbejder med regnskab, bor i en dejlig dejlighed i København, men flytter snarest til fyn, hvor hele min familie og mange veninder bor.

God weekend til dig

Fra
Rikke

Ja det er helt vildt at tænke på at det er levende baby, man har inde i sig selv.. Lige inde i maven.. Det er  fantastisk at man sammen kan skabe noget så smukt, som det et barn er
Ja jeg heldig at jeg snart er mor til 2 prinsesser

Hvor på fyn skal du flytte hen? Jeg bor selv på Fyn.. Bor i Svendborg

God weekend til dig os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.