Ny på Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

RikkeR

Hej alle herinde på Baby.dk.

Det er lidt underligt for mig at skrive om min graviditet - for jeg har ikke helt vænnet mig til tanken endnu. Det var bestemt ikke planlagt og meget tyder på at jeg skal være alene om det. Derfor har det også været en lidt svær én at sluge, for min familie og de er ikke vildt begejstret

MEN JEG GLÆDER MIG OG ER SIKKER PÅ JEG NOK SKAL KLARE DET.

Jeg skal til nakkefoldscanning d. 25. aug og er da ret så nervøs og spændt.

Jeg vil gerne hører fra andre som også skal stå alene med det hele - ja, og naturligvis også fra alle Jer andre.

Mange hilsner fra
Rikke (9+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Rikke!
Velkommen til! håber du bliver rigtig glad for at være her!
knus Caroline 10+0

Anmeld

30. juli 2009

Mira0911

Hej Rikke... :O)

Tillykke med din graviditet.... Kan godt forstå du er lidt nervøs.. Men glæder du dig ikke os til at se den lille bebs? Det er bare et vidunderligt øjeblik at se den lille...

Og Velkommen til Baby.. Håber du bliver glad for at være her...

Knus..

Anmeld

30. juli 2009

Leneur

RikkeR skriver:

Det er lidt underligt for mig at skrive om min graviditet - for jeg har ikke helt vænnet mig til tanken endnu. Det var bestemt ikke planlagt og meget tyder på at jeg skal være alene om det. Derfor har det også været en lidt svær én at sluge, for min familie og de er ikke vildt begejstret

Jeg vil gerne hører fra andre som også skal stå alene med det hele - ja, og naturligvis også fra alle Jer andre.

Mange hilsner fra
Rikke (9+0)

Hej Rikke.
Velkommen i klubben. Jeg er en af dem som også skal være alenemor, dog efter eget valg grundet alt muligt. Det var ikke lige ønskescenariet, da jeg i tidernes morgen blev gravid men sådan bliver det og jeg siger lige som dig at den klarer jeg også.
Jeg håber og tror at på sigt, så bakker din familie op omkring dit valg, de skal bare lige sluge kamelen først.
Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er men er du en yngre model, kan det jo være derfor de ikke er så begejstrede for din graviditet.
Det skal nok gå altsammen.
Knus fra

Lene som får hendes guldklump om ca. 6 uger.

Anmeld

30. juli 2009

RikkeR

Caroline86 skriver:

Hej Rikke!
Velkommen til! håber du bliver rigtig glad for at være her!
knus Caroline 10+0

Hej Caroline.

Tak for det og for blomsten  - jeg er sikker på jeg nok skal få gavn af at være herinde.

Kram tilbage

Anmeld

30. juli 2009

TbCp

RikkeR skriver:

Mange hilsner fra
Rikke (9+0)

Hej og velkommen til!

Anmeld

30. juli 2009

RikkeR

Leneur skriver:

Hej Rikke.
Velkommen i klubben. Jeg er en af dem som også skal være alenemor, dog efter eget valg grundet alt muligt. Det var ikke lige ønskescenariet, da jeg i tidernes morgen blev gravid men sådan bliver det og jeg siger lige som dig at den klarer jeg også.
Jeg håber og tror at på sigt, så bakker din familie op omkring dit valg, de skal bare lige sluge kamelen først.
Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er men er du en yngre model, kan det jo være derfor de ikke er så begejstrede for din graviditet.
Det skal nok gå altsammen.
Knus fra

Lene som får hendes guldklump om ca. 6 uger.

Hej Lene )

Jamen også et stort tillykke til dig - 6 uger, uhh - der er ikke lang tid til, håber på det bedste for dig.

Jamen jeg er 32, så er jo ikke helt ny - er da også sikker på at familien bare lige skal vænne sig til tanken. Så jeg er ikke så nervøs for det, men det er alligevel lidt svært at dele min begejstring med nogen som endnu ikke er helt med, hvis du forstår.

Knus

Anmeld

30. juli 2009

RikkeR

RikkeR skriver:

Hej Lene )

Jamen også et stort tillykke til dig - 6 uger, uhh - der er ikke lang tid til, håber på det bedste for dig.

Jamen jeg er 32, så er jo ikke helt ny - er da også sikker på at familien bare lige skal vænne sig til tanken. Så jeg er ikke så nervøs for det, men det er alligevel lidt svært at dele min begejstring med nogen som endnu ikke er helt med, hvis du forstår.

Knus

Hov, hvad var det for en smiley jeg fik lavet der  - nå, øvelse gør mester.

Anmeld

30. juli 2009

Leneur

RikkeR skriver:

Hej Lene )

Knus

Det kan jeg godt forstå men bare rolig det kommer. Min mor var heller ikke vildt begejstret lige da jeg havde fortalt det, for min familie havde regnet min x ud meget længe før mig men hun var den første som kom med tøj til den bette og er ikke stoppet siden.
Har du ikke nogle veninder du kan snakke med indtil din familie er klar?
Hvor i verden hører du til?

Anmeld

30. juli 2009

Leneur

RikkeR skriver:

Hej Lene )

Knus

Jeg har været her siden marts tror jeg og har stadig ikke fundet ud af hvordan man flytter en smiley ind....... ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.