Preggy indlæg (sorry) + status update på Oliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

Nadi

Har lige købt ventetøj, så begynder det altså at være lidt mere virkeligt! Jeg har jo ikke rigtig kunne "nyde" det, men det er forhåbentlig slut med opkast x MANGE  så jeg kan nyde min voksende mave.
Jeg er jo blevet scannet tre gange, og der har været et fint hjerteblink hver gang og til nf-scanningen fik vi at vide der var lav risiko for Dawns syndrom. Så vi var bare lettede og lykkelige bagefter. Oliver var med og han var vældig interesseret i at se den lille bebs på skærmen.
Og han udvikler sig sikkert lige så stærkt som jeres små poder, han snakker og snakker og snakker og opfanger ALT!! Jeg mener virkelig alt, puha jeg synes tiden går hurtig.
Han har klaret flytningen rigtig flot, han elsker at lege ude i haven og der har ikke været noget med ham on natten. Det har bare været en drøm

Håber på en lille update fra jer af, da jeg desværre ikke har overskud til at læse alle de mange sider igennem.

Og tillykke til alle de dejlige juli børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Muffinmus

skønt, man fortjener at nyde sin graviditet..også selv om det sikkert ikke bliver din sidste hvis i skal have 4

Anmeld

30. juli 2009

Tynen

Nadia! UNDSKYLD!!!! 
Du ved hvordan jeg er med den mobil.....
UNDSKYLD, UNDSKYLD, UNDSKYLD!
Jeg burde slet ikke have den...

Tusinde tak for gaven til Stella - Den er allerede i brug!

Hvor er det rart at Oliver har klaret flytningen med ophøjet ro - Det kunne da ellers lige passe at I skulle bruge energi på det

Jeg krydser fingre for at du slipper for mere opkast/kvalme!!
.. Og synes du så ikke liiige du burde smide et billede af dunken, nu du er her

Anmeld

30. juli 2009

Nadi

Tynen skriver:

Nadia! UNDSKYLD!!!! 
Du ved hvordan jeg er med den mobil.....
UNDSKYLD, UNDSKYLD, UNDSKYLD!
Jeg burde slet ikke have den...

Tusinde tak for gaven til Stella - Den er allerede i brug!

Hvor er det rart at Oliver har klaret flytningen med ophøjet ro - Det kunne da ellers lige passe at I skulle bruge energi på det

Jeg krydser fingre for at du slipper for mere opkast/kvalme!!
.. Og synes du så ikke liiige du burde smide et billede af dunken, nu du er her

GUD lever du Tynen??  Jeg var lige ved at være bange for at du var gået total tabt, men nu du siger det så ved jeg jo hvordan dig og din mobil fungere, hehe

Åh det var godt at gaven er et hit, var lidt nervøs for om du skulle have anskaffet dig det. Oliver er også vild med hans gave, selvom han tror at man kan parre en hest og et får

Angående dunken, så kan man ikke rigtig se den for den anden dunk . Så det bliver ikke endnu du får et dunk-flex billed¨men skal nok smide et når det er en fin mave.

Anmeld

30. juli 2009

ivfmarie

Hej Nadi!! SÅ dejligt med en update fra jer..
Det er 100 år siden jeg har hørt fra dig.
Er I kommet ordentligt på plads? Må vi se pics af det nye hus? Og Olli... billeder, tak.
Godt at du er ved at være ved muffen igen overn på din skrækkelige brækstrat på graviditeten.. hvor langt er du nu (har du skrevet det?? mig træt.. )

Anyways-
.. godt ham manden der larmede var på besøg - jeg har savnet dig!

Knus Marie

Anmeld

30. juli 2009

Nadi

ivfmarie skriver:

Hej Nadi!! SÅ dejligt med en update fra jer..
Det er 100 år siden jeg har hørt fra dig.
Er I kommet ordentligt på plads? Må vi se pics af det nye hus? Og Olli... billeder, tak.
Godt at du er ved at være ved muffen igen overn på din skrækkelige brækstrat på graviditeten.. hvor langt er du nu (har du skrevet det?? mig træt.. )

Anyways-
.. godt ham manden der larmede var på besøg - jeg har savnet dig!

Knus Marie

Åh søde smukke Marie, jeg har skam også savnet dig  Håber du havde en hammer god feist også selvom du skulle undvære mig

Uh på plads det er vi ikke kommet, der er jo en masse der skal laves før vi kan komme ordentligt på plads.

Der skal nok komme nogle billeder af både hus og Oliver skal bare lige have lagt nogle ind på puteren.

Jeg har ikke skrevet hvor langt jeg er henne, så du har ret i at du ikke har læst eller set det. Men jeg er 14+2 idag

Anmeld

1. august 2009

linemus

Det er dejligt at have dig tilbage igen

Jeg glæder mig også til at se billeder af jeres nye hus og Oliver og dig og maven. Venter spændt

Knus Line

Anmeld

1. august 2009

Lene76

Ja stort tillykke med både hus, mave og oliver 

glæder mig ligesom line til at se billeder af det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.