så fik jeg den endelig!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

Michelle21

(august) skriver:

Vi havde vores Peugeot 306 med ud og prøve barnevogne, da vi skulle have en.

Vi endte med en Odder da den har splitterne til hjulene siddende på hjulene, så den fylder mindre end en Emmaljunga. Jeg vil også foreslå at tage hattehylden ud, så burden den godt kunne være der.

Til dem med nyere biler er det ikke altid en fordel, da bagagerummene er blevet mindre pga at bilerne er blevet smallere i mellemklasse bilerne. Har selv været ude og måle næsten alle bagagerum i mellemstørrelse biler for at få en Odder til at være der...og det var svært ;-)

Okay.. men ved min mor har haft en barnevogn i samme bil som min og det kunne lade sig gøre :p

Jeg har også tænkt mig at tage hattehylden af, men det er stadig et puslespil og få det hele til at være der, da stellet jo fylder en del :p og ja det er ikke altid lige praktisk, men lykkedes skal det nok, på den ene eller anden måde :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

tarkoflen

Den er godt nok fin fedt, du har fået den vogn du gerne ville

Har du undersøgt, om du kan klappe kassen sammen? Det kan man i mange vogne, der er bløde i siderne. Oddervogne kan i hvert fald.

Der sidder to metalstivere inde i kassen, som man kan slå ind mod midten, og så "falder" kassen ligesom sammen det er super smart!

Jeg opdagede det ved et tilfælde, det var altså ikke noget babysam reklamerede med... Lidt fjollet, men måske det er det samme på jeres fine vogn

Anmeld

6. januar 2014

Michelle21

tarkoflen skriver:

Den er godt nok fin fedt, du har fået den vogn du gerne ville

Har du undersøgt, om du kan klappe kassen sammen? Det kan man i mange vogne, der er bløde i siderne. Oddervogne kan i hvert fald.

Der sidder to metalstivere inde i kassen, som man kan slå ind mod midten, og så "falder" kassen ligesom sammen det er super smart!

Jeg opdagede det ved et tilfælde, det var altså ikke noget babysam reklamerede med... Lidt fjollet, men måske det er det samme på jeres fine vogn

Mange tak, og ja det var dejligt hehe, nej det har jeg faktisk ikke undersøgt, men det kunne da være jeg skulle gøre det,, men mon ikke også emmaljunga laver det når Odder gør

Jeg har heller ikke hørt om det i babysam, men jeg vil da kigge på det Mange tak for fiffet :p

Anmeld

6. januar 2014

tarkoflen

Michelle21 skriver:

Mange tak, og ja det var dejligt hehe, nej det har jeg faktisk ikke undersøgt, men det kunne da være jeg skulle gøre det,, men mon ikke også emmaljunga laver det når Odder gør

Jeg har heller ikke hørt om det i babysam, men jeg vil da kigge på det Mange tak for fiffet :p

Jeg tror helt bestemt også emaljungas vogne kan klappes så meget sammen, og det giver faktisk en del ekstra plads!

God fornøjelse med det

Anmeld

6. januar 2014

Michelle21

tarkoflen skriver:

Jeg tror helt bestemt også emaljungas vogne kan klappes så meget sammen, og det giver faktisk en del ekstra plads!

God fornøjelse med det

Jo mange tak, jeg tør næsten ikke og rører ved den da jeg er bange for at ødelægge den :p

Anmeld

7. januar 2014

Pigent

Tak

Men hvor stor er bagagerummet på sådan en??

Og hvor stor var barnevognen??

260 liter i bagagerummet og stellet på barnevognen kunne ikke pakkes ret meget sammen, men det kunne kassen
Den på billedet minder lidt om den så har du en ide om hvilket stel det var

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2014

Michelle21

Pigent skriver:

260 liter i bagagerummet og stellet på barnevognen kunne ikke pakkes ret meget sammen, men det kunne kassen
Den på billedet minder lidt om den så har du en ide om hvilket stel det var

Ja okay, der er ikke andet for end vi må prøve os frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.