så fik jeg den endelig!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

esioul

Michelle21 skriver:

Jaa endelig fik jeg min elskede barnevogn hjem.. nu mangler jeg bare indholdet i den

Jeg er så glad for den, og så synes jeg også den er mega lækker, det er bare et lille puslespil at få den til at være i bilen samtidig med bettemand  

Men i får lige et par billeder af min smukke barnevogn.

( Jeg undskylder for rodet ) 

Den er super fin

Men man skal virkelig passe på med genstande der ikke er spændt fast i bilen, det kan gå rigtig galt hvis uheldet er ude som en anden også skriver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Mom2

Michelle21 skriver:

Jaa endelig fik jeg min elskede barnevogn hjem.. nu mangler jeg bare indholdet i den

Jeg er så glad for den, og så synes jeg også den er mega lækker, det er bare et lille puslespil at få den til at være i bilen samtidig med bettemand  

Hvis i klapper kassen sammen kan den spændes fast på sædet med selen, har vi gjort et par gange og så er det ikke noget problem hvis man skulle ske at køre galt

Anmeld

6. januar 2014

Michelle21

MoarHvidovre skriver:

Den er super flot. Vi havde også sådan og vi var rigtig glade for den og ja et puslespil i bilen.

Jeg ville dog råde dig til IKKE, at have den ved siden af bebs. Hvis udheldet er ude og der bliver en påkørsel, så risikere I, at bebs kommer til skade af kassen. Generelt skal man kun have personer som er spændt fast på passagersæderne.

Håber I får løst jeres problem

Ja det håber jeg også, men vi er desværre nød til at have den der ellers kan vi ikke have den i bilen

Anmeld

6. januar 2014

Michelle21

babyonboard skriver:

Den er bare super fin! har også selv købt den nu her da vi skulle have lille pigen og fik den hjem en uge før termin, og gik også bare og ventede på hun kom ned at ligge i den. :-) Vi er bare så glad for den, det er også specielt at få ny barnevogn det fik jeg ikke med min store datter. 

Jaa jeg er også super glad for den :p men jeg har 3 uger til termin d: men venter da også bare på han kommer ned og ligge i den :p 

Anmeld

6. januar 2014

Michelle21

esioul skriver:

Den er super fin

Men man skal virkelig passe på med genstande der ikke er spændt fast i bilen, det kan gå rigtig galt hvis uheldet er ude som en anden også skriver.

Taak, ja jeg ved det godt, men ellers har jeg ikke plads til den..

Anmeld

6. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Michelle21 skriver:

Ja det håber jeg også, men vi er desværre nød til at have den der ellers kan vi ikke have den i bilen

Hvad er vigtigst? Det er jeres baby og jeg ville ALDRIG sætte vognen ind ved siden af baby velvidende, at det kan gå rigtig galt.

Barnevognskassen kan også slås mere sammen. Alternativt kan I købe et stativ til bilen (både hvis man har anhængertræk og hvis man ikke har) som stellet kan hænge på og så er der plads til kassen i bagagerummet.

Anmeld

6. januar 2014

Pigent

Michelle21 skriver:

Den er fin
Jeg kunne få en barnevogn med stel til at være i min Opel corsa b.
Jeg klappede stellet sammen og sætte det ind først og klappede kassen sammen også sætte den ind. Jeg havde taget hattehylden ud og taget hjulene af barnevognen. Det var en gammel odder barnevogn

Anmeld

6. januar 2014

Michelle21

MoarHvidovre skriver:

Hvad er vigtigst? Det er jeres baby og jeg ville ALDRIG sætte vognen ind ved siden af baby velvidende, at det kan gå rigtig galt.

Barnevognskassen kan også slås mere sammen. Alternativt kan I købe et stativ til bilen (både hvis man har anhængertræk og hvis man ikke har) som stellet kan hænge på og så er der plads til kassen i bagagerummet.

Altså, nu skal der jo også lige være penge til det hele, jeg kan ikke bare købe noget jeg ikke har penge til.. men vi er også ved at se om vi kan få den til at være i bagagerummet, men nu er det altså ikke så stort på min bil.. jeg skal jo hverken ødelægge bil eller barnevogn.. 

Anmeld

6. januar 2014

Michelle21

Pigent skriver:

Den er fin
Jeg kunne få en barnevogn med stel til at være i min Opel corsa b.
Jeg klappede stellet sammen og sætte det ind først og klappede kassen sammen også sætte den ind. Jeg havde taget hattehylden ud og taget hjulene af barnevognen. Det var en gammel odder barnevogn

Tak

Men hvor stor er bagagerummet på sådan en??

Og hvor stor var barnevognen??

Anmeld

6. januar 2014

(august)

Vi havde vores Peugeot 306 med ud og prøve barnevogne, da vi skulle have en.

Vi endte med en Odder da den har splitterne til hjulene siddende på hjulene, så den fylder mindre end en Emmaljunga. Jeg vil også foreslå at tage hattehylden ud, så burden den godt kunne være der.

Til dem med nyere biler er det ikke altid en fordel, da bagagerummene er blevet mindre pga at bilerne er blevet smallere i mellemklasse bilerne. Har selv været ude og måle næsten alle bagagerum i mellemstørrelse biler for at få en Odder til at være der...og det var svært ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.