Navn til Loa's lillebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

Ciss

tine1985 skriver:

Hej alle sammen.

Da Loa skulle have sit navn, havde jeg det lige herinde og vende sammen med et par andre navne, og fik en masse god feedback, så nu hvor lillebrors navn (eller i hvertfald gerne top-3) snart skal besluttes, prøver jeg lige igen

Det skal lige nævnes at Loa er et islandsk pigenavn, som stammer fra en fugl som kommer til island hver sommer og synger sommeren ind  

Grunden til at hun fik et islansk navn er at hendes far  er islandsk (flyttede til dk fra 5 år siden). De drengenavne vi har fundet er også alle navne som fungerer på islandsk

Her kommer de:

Noel

Oscar

Henry

Tristan

Willum

Ravn

Alle meninger er velkomne

Jeg stemmer på Henry - jeg falder mere og mere for det navn!

Ellers synes jeg også Loa og Ravn lyder flot sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

BabyMus

Loa og Willum (jeg ville dog stave det enkelt V, men det er jo en smagssag.)

Anmeld

6. januar 2014

StineC

Helt klart Willum, ville dog stave dwt Villum

Anmeld

15. januar 2014

Lunae

tine1985 skriver:

Hej alle sammen.

Da Loa skulle have sit navn, havde jeg det lige herinde og vende sammen med et par andre navne, og fik en masse god feedback, så nu hvor lillebrors navn (eller i hvertfald gerne top-3) snart skal besluttes, prøver jeg lige igen

Det skal lige nævnes at Loa er et islandsk pigenavn, som stammer fra en fugl som kommer til island hver sommer og synger sommeren ind  

Grunden til at hun fik et islansk navn er at hendes far  er islandsk (flyttede til dk fra 5 år siden). De drengenavne vi har fundet er også alle navne som fungerer på islandsk

Her kommer de:

Noel

Oscar

Henry

Tristan

Willum

Ravn

Sikke fine navne Willum var også på min favoritliste. Personligt bryder jeg mig ikke om Noel og Henry!
Oscar er et godt solidt navn!
Tristan er jeg også vild med og det går virkelig godt til Loa!
Ravn er nok ikke et navn, som jeg ville vælge, men igen går det godt til Loa!

Hvis jeg havde en lille Loa, så havde lillebror nok kommet til at hedde Tristan

Anmeld

15. januar 2014

Pcokate

tine1985 skriver:

Hej alle sammen.

Her kommer de:

Noel

Oscar

Henry

Tristan

Willum

Ravn

Elsker Tristan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.