Navn til Loa's lillebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.603 visninger
24 svar
11 synes godt om
6. januar 2014

tine1985

Hej alle sammen.

Da Loa skulle have sit navn, havde jeg det lige herinde og vende sammen med et par andre navne, og fik en masse god feedback, så nu hvor lillebrors navn (eller i hvertfald gerne top-3) snart skal besluttes, prøver jeg lige igen

Det skal lige nævnes at Loa er et islandsk pigenavn, som stammer fra en fugl som kommer til island hver sommer og synger sommeren ind  

Grunden til at hun fik et islansk navn er at hendes far  er islandsk (flyttede til dk fra 5 år siden). De drengenavne vi har fundet er også alle navne som fungerer på islandsk

Her kommer de:

Noel

Oscar

Henry

Tristan

Willum

Ravn

Alle meninger er velkomne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Anonym101

tine1985 skriver:

Hej alle sammen.

Da Loa skulle have sit navn, havde jeg det lige herinde og vende sammen med et par andre navne, og fik en masse god feedback, så nu hvor lillebrors navn (eller i hvertfald gerne top-3) snart skal besluttes, prøver jeg lige igen

Det skal lige nævnes at Loa er et islandsk pigenavn, som stammer fra en fugl som kommer til island hver sommer og synger sommeren ind  

Grunden til at hun fik et islansk navn er at hendes far  er islandsk (flyttede til dk fra 5 år siden). De drengenavne vi har fundet er også alle navne som fungerer på islandsk

Her kommer de:

Noel

Oscar

Henry

Tristan

Willum

Ravn

Noel og Loa er jeg helt vild med

Anmeld

6. januar 2014

Anitta J

tine1985 skriver:

Hej alle sammen.

Her kommer de:

Noel

Oscar

Henry

Tristan

Willum

Ravn

Oscar
Tristan
Noel
?? personligt er jeg vild med navnet Oscar

Anmeld

6. januar 2014

tine1985

Sandra Norit skriver:

Noel og Loa er jeg helt vild med

Det er også min mands favorit. Det og så Oscar. Måske jeg bare skulle lade ham bestemme Så har jeg også lidt goodwill til gode til enanden god gang!

Anmeld

6. januar 2014

tine1985

camian skriver:

Oscar
Tristan
Noel
?? personligt er jeg vild med navnet Oscar

Sjovt at min mands favoritter bliver valgt Det er Noel og Oscar. Personligt synes jeg det er virkelig svært denne gang! Med Loa faldt jeg bare pladask for navnet, og er stadig helt vild med det! Så føler virkelig et stort pres mht at finde et ligeså godt navn til lillebror

Anmeld

6. januar 2014

Loa

Oscar eller Tristan

Og sikke et fint navn Loa

Anmeld

6. januar 2014

tine1985

Loa skriver:

Oscar eller Tristan

Og sikke et fint navn Loa

Hehe. Tak og i lige måde

Anmeld

6. januar 2014

Anonym101

tine1985 skriver:

Det er også min mands favorit. Det og så Oscar. Måske jeg bare skulle lade ham bestemme Så har jeg også lidt goodwill til gode til enanden god gang!

Hehe, ja den er måske meget god at have i rygsækken hvis nu der en anden gang kommer uoverenstemmelser

Anmeld

6. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Villum (med enkelt v )

eller noel 

Anmeld

6. januar 2014

Anitta J

tine1985 skriver:

Sjovt at min mands favoritter bliver valgt Det er Noel og Oscar. Personligt synes jeg det er virkelig svært denne gang! Med Loa faldt jeg bare pladask for navnet, og er stadig helt vild med det! Så føler virkelig et stort pres mht at finde et ligeså godt navn til lillebror

Hvis du også er vild med navnene, så er det vel bare at lade din mand vælge mellem de 2-3 favoritter så har du måske også nemmere ved at beslutte dig, hvis han har lagt ud med et navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.