Eh... Med fare for at blive "flyttet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

Rasmine

Jeg ved I andre også færdes på øffen, af og til.
Er det virkelig kun mig(og IVF) som synes det er enormt belastende at der nu flyttes rundt på indlæggene?
Feks er Sweets fødselsdagsindlæg flyttet til "børn 0-3 år".
Folk som færdes i 0-3 år ser det, fint nok, men hvor mange er det?
Jeg ville da gøre som Sweet, smide den på Øffen???
SKAL man virkelig sidde og granske sit indlæg, og hitte ud af hvor det hører til?
Jeg gider simpelthen ikke, orker det ikke, jeg er startet på job igen, og synes faktisk jeg har sparsom tid.

Som IVF skrev tidligere: Ordet er knapt så frit?

Mette - som næsten har mistet lysten
(måske bliver denne flyttet til...eh....arj, ved sgu ikke, kender ikke rigtig andre kategorier end juli, Øffen og forslag til forbedringer siden.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

ivfmarie

Hmm det der indlæg med om Far hjælper om natten... Det blev også flyttet til børn 0-3.. 
Skulle jeg så dele mit svar - afhængig af om det er Malte eller FReja han hjælper med??

Mette - jeg er også træt af det, men alligevel bare lidt ligeglad. Jeg synes - og så må The Baby-team sige hvad de vil - AT DET LUGTER AF NB!!

Marie - burde være UC.. hva nu hvis polisen tar mig!!?

Anmeld

30. juli 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Hmm det der indlæg med om Far hjælper om natten... Det blev også flyttet til børn 0-3.. 
Skulle jeg så dele mit svar - afhængig af om det er Malte eller FReja han hjælper med??

Mette - jeg er også træt af det, men alligevel bare lidt ligeglad. Jeg synes - og så må The Baby-team sige hvad de vil - AT DET LUGTER AF NB!!

Marie - burde være UC.. hva nu hvis polisen tar mig!!?

Arj, synes du træder lidt over grænsen nu.
Nu bliver du  nok flyttet hen i skammekrogen.

Er vi det man kalder flabede nu?

Anmeld

30. juli 2009

Mie A

Jeg synes at man skal brokke sig hvis det reelt er et problem! Forstået på den måde at hvis man ingen svar får -. JA, så er det ikke smart! Men at brokke sig bare fordi... det kan ikke få mit pis i kog!

Anmeld

30. juli 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Jeg ved I andre også færdes på øffen, af og til.
Er det virkelig kun mig(og IVF) som synes det er enormt belastende at der nu flyttes rundt på indlæggene?
Feks er Sweets fødselsdagsindlæg flyttet til "børn 0-3 år".
Folk som færdes i 0-3 år ser det, fint nok, men hvor mange er det?
Jeg ville da gøre som Sweet, smide den på Øffen???
SKAL man virkelig sidde og granske sit indlæg, og hitte ud af hvor det hører til?
Jeg gider simpelthen ikke, orker det ikke, jeg er startet på job igen, og synes faktisk jeg har sparsom tid.

Som IVF skrev tidligere: Ordet er knapt så frit?

Mette - som næsten har mistet lysten
(måske bliver denne flyttet til...eh....arj, ved sgu ikke, kender ikke rigtig andre kategorier end juli, Øffen og forslag til forbedringer siden.)

Nej jeg synes også det er belastende, man ved snart ikke hvor man skal læse...

Synes det er træls at gå ind på Ordet Er (knap så) Frit, og så se 7 indlæg der er blevet låst og flyttet. Jeg bruger Juli og Øffen og stort set ikke andre. dvs er der en overskrift der fanger min interesse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.