Gravid 2. Gang hvor hurtigt kom maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

VIPpigen

Jeg syntes ikke jeg er vokset endnu hvertfald. Er 10+3 ca, og ligner vidst bare mig selv, jeg skal stå nøgen før jeg selv kan se at jeg vokser....

dog tror jeg ikke at jeg denne gang kan undgå ventetøj. Første graviditet havde jeg mit alm tøj på hele vejen igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Mother-love

VIPpigen skriver:

Jeg syntes ikke jeg er vokset endnu hvertfald. Er 10+3 ca, og ligner vidst bare mig selv, jeg skal stå nøgen før jeg selv kan se at jeg vokser....

dog tror jeg ikke at jeg denne gang kan undgå ventetøj. Første graviditet havde jeg mit alm tøj på hele vejen igennem

Okay. Spændende. Ja jeg slipper ihvertfald ikke for ventebukser. For dem hoppede jeg i allerede i uge 10 i første graviditet. Men kunne næsten være i alle mine bluser.
Så jeg er forberedt på jeg snart skal tænke på at købe ventebukser ihvertfald. Så må vi se hvor lang tid jeg kan strække den denne gang hehe

Anmeld

5. januar 2014

VIPpigen

Havanagila skriver:

Okay. Spændende. Ja jeg slipper ihvertfald ikke for ventebukser. For dem hoppede jeg i allerede i uge 10 i første graviditet. Men kunne næsten være i alle mine bluser.
Så jeg er forberedt på jeg snart skal tænke på at købe ventebukser ihvertfald. Så må vi se hvor lang tid jeg kan strække den denne gang hehe

Jeg klarede den med alm leggins, hele graviditeten igennem. Nu bor vi ikke langt fra Tyskland, og jeg kører bestemt derned i HM og køber ventetøj. Der er alligevel lidt at spare ved at købe det dernede, istedetfor HM herhjemme

Men håber jeg kan trække den, det er mest omkring lårerne og hofterne jeg allerede er blevet rundere

Anmeld

5. januar 2014

Rødhætte

Hej piger.
Jeg er gravid for anden gang nu. Wee.
Maven begyndte og vokse ret hurtigt for mig første gang. I uge 10. Kunne jeg ikke passe mine bukser mere.

Mit spørgsmål er, hvor hurtigt voksede i 2. Gang. Var der forskel fra den første til den anden?

Jeg er ret spændt på det nemlig for nu hvor jeg voksede så hurtigt første gang. Og nu har jeg hørt at man vokser hurtigere anden gang fordi man har været udvidet før?

Jeg er 14+3 (2.gang) og venter stadig på en lille bule. Dog var jeg også lille i min første graviditet og her 2. Gang har jeg tabt mig i sted for at tage på. Men må indrømme at jeg er misundelig på dem med strutmave

Anmeld

5. januar 2014

Mother-love

Rødhætte skriver:

Jeg er 14+3 (2.gang) og venter stadig på en lille bule. Dog var jeg også lille i min første graviditet og her 2. Gang har jeg tabt mig i sted for at tage på. Men må indrømme at jeg er misundelig på dem med strutmave

Hehe ja man vil jo gerne vise hele verden at man er gravid når man nu er det

Anmeld

5. januar 2014

dola

Havanagila skriver:

Okay. Dvs du ikke kunne passe bukser mere uge 6-7 eller?

he he godt spørgsmål, jeg er har i starten af graviditeten meget plaget af kvalme så jeg kan slet ikke have noget strammer på maven! så efter uge 5 skiftede jeg til graviditets bukser og ellers er jeg stor tilhænger af nylonstrømper og kjoler... så ja er allerede skiftet selv om jeg måske godt kunne have ventet lidt endnu.. hø hø

Anmeld

5. januar 2014

2babygirls

Havanagila skriver:

Hej piger.
Jeg er gravid for anden gang nu. Wee.
Maven begyndte og vokse ret hurtigt for mig første gang. I uge 10. Kunne jeg ikke passe mine bukser mere.

Mit spørgsmål er, hvor hurtigt voksede i 2. Gang. Var der forskel fra den første til den anden?

Jeg er ret spændt på det nemlig for nu hvor jeg voksede så hurtigt første gang. Og nu har jeg hørt at man vokser hurtigere anden gang fordi man har været udvidet før?

https://www.baby.dk/debat/184567pi1/uge-14/saa-kan- jeg-vist-ikke-skjule-det-mere-d.aspx#GoToMessage

Voksede lidt hurtigere 2. gang, men min mave fulgte stort set første graviditet med 2-3 ugers forskel

Anmeld

5. januar 2014

(august)

Jeg vil sige det afhænger jo også af hvor hurtigt efter nr. 1 man bliver gravid igen og hvor godt ens mavemuskler er blevet trænet op som før den første graviditet. 

Ved første graviditet købte jeg først nye bukser da jeg var ca. 20-24 uger henne.

Jeg blev gravid da den store var 8,5 mdr, så havde ikke nået noget som helst. Var glad for at sommeren kom tidligt, så jeg kunne hoppe i løse kjoler allerede fra uge ca. 8-10.

Nu er jeg så gravid med nr. 3 knap 2 år efter den sidste fødsel, har trænet en del, men alligevel er maven kommet forholdsvis hurtigt, så hoppede i gravidtøjet ca. uge 10.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.