Gravid 2. Gang hvor hurtigt kom maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.842 visninger
17 svar
8 synes godt om
5. januar 2014

Mother-love

Hej piger.
Jeg er gravid for anden gang nu. Wee.
Maven begyndte og vokse ret hurtigt for mig første gang. I uge 10. Kunne jeg ikke passe mine bukser mere.

Mit spørgsmål er, hvor hurtigt voksede i 2. Gang. Var der forskel fra den første til den anden?

Jeg er ret spændt på det nemlig for nu hvor jeg voksede så hurtigt første gang. Og nu har jeg hørt at man vokser hurtigere anden gang fordi man har været udvidet før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Mother-love

Opsa

Anmeld

5. januar 2014

dola

Havanagila skriver:

Hej piger.
Maven begyndte og vokse ret hurtigt for mig første gang. I uge 10. Kunne jeg ikke passe mine bukser mere.

Mit spørgsmål er, hvor hurtigt voksede i 2. Gang. Var der forskel fra den første til den anden?

Jeg er ret spændt på det nemlig for nu hvor jeg voksede så hurtigt første gang. Og nu har jeg hørt at man vokser hurtigere anden gang fordi man har været udvidet før?

Skræmmende hurtigt i uge 3 kunne jeg mærke det på brysterne og i uge 6-7 stykker havde maven allerede indfundet sig!! Men siden da er det ikke haft så hurtigt... ;-)

Anmeld

5. januar 2014

Mother-love

dola skriver:

Skræmmende hurtigt i uge 3 kunne jeg mærke det på brysterne og i uge 6-7 stykker havde maven allerede indfundet sig!! Men siden da er det ikke haft så hurtigt... ;-)

Okay. Dvs du ikke kunne passe bukser mere uge 6-7 eller?

Anmeld

5. januar 2014

Mor til Ella

Havanagila skriver:

Hej piger.

Er i uge 18.

Kan se maven, men ikke mere end første gang, ikke meget hvertfald, passer stadig mine bukser

Anmeld

5. januar 2014

Lrm

Synes det går meget hurtig, første gang kunne jeg lige ane jeg var gravid i uge 11-15 stykker. Skal siges jeg har lidt på sidebenene i forvejen. 

nu er jeg 9+0 og jeg føler mig allerede som da jeg var ca 15-18 uger henne sidst Jeg var gravid. 

Vild som kroppen kan forandres!

Anmeld

5. januar 2014

Mother-love

Lrm skriver:

Synes det går meget hurtig, første gang kunne jeg lige ane jeg var gravid i uge 11-15 stykker. Skal siges jeg har lidt på sidebenene i forvejen. 

nu er jeg 9+0 og jeg føler mig allerede som da jeg var ca 15-18 uger henne sidst Jeg var gravid. 

Vild som kroppen kan forandres!

Ja det er lidt af en forskel.
Jeg er spændt på hvornår maven viser sig her. For har da også lidt på sidebenene denne gang

Anmeld

5. januar 2014

Hulubulu86

Hmm for mig gik det meget langsomt I anden graviditet. Jeg blev ikke ret stor I foerste graviditet og da jeg var 37+ I anden graviditet blev fremmede chokerede naar jeg sagde jeg var gravid. Jeg var 40+ da nogle af de moedre hvis boern min dreng havde leget med under hele graviditeten opdagede jeg var gravid. Det var foerst fra omkring 38+ det begyndte at vaere mere synligt for andre end mig

Anmeld

5. januar 2014

Lrm

Ja må sige kroppen husker godt! Det er slet ikke til at forstå!

men det er en spændende periode man går i møde!

Anmeld

5. januar 2014

Mother-love

UmmA skriver:

Hmm for mig gik det meget langsomt I anden graviditet. Jeg blev ikke ret stor I foerste graviditet og da jeg var 37+ I anden graviditet blev fremmede chokerede naar jeg sagde jeg var gravid. Jeg var 40+ da nogle af de moedre hvis boern min dreng havde leget med under hele graviditeten opdagede jeg var gravid. Det var foerst fra omkring 38+ det begyndte at vaere mere synligt for andre end mig

Hold da op. Det var da vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.