Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

Mariam90

Lrm skriver:

Hvor længe havde ud kvalme? 

Kan være man skal høre lægen, for ved ikke lige hvordan jeg skal overleve skolen nu jeg ikke har ferie mere!

har stort set sovet ferien væk

har overhovet ikke fået hygget så meget med min søn på 2,5 år som jeg havde håbet, og planer om! Føler mig som en dårlig mor pt!

Nååå jeg kan godt forstå dig. Jeg har nemlig også sovet det hele væk. Jeg er 10+0 idag og det starte 7+0 fra den dag har det været helvede Syns jeg. Ja spørg din læge hvis du har svimmelhed opkast o hvis du har tabt dig så skal de give noget håber jeg. Uden piller kan man ikke klare dagen, det er sindssygt. 

Selvfølgelig er du en supergod mor du skal føde en lillebror/lillesøster til din søn som han kan lege med plus du lider nu for at gøre familien større. syns du er stærk som kan klare skole samtidligt.

Men snak med din læge og sige at det er slemt og For at de vil give dig noget mod kvalmen. 

Pas på dig selv søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Lrm

Mariam90 skriver:

Nååå jeg kan godt forstå dig. Jeg har nemlig også sovet det hele væk. Jeg er 10+0 idag og det starte 7+0 fra den dag har det været helvede Syns jeg. Ja spørg din læge hvis du har svimmelhed opkast o hvis du har tabt dig så skal de give noget håber jeg. Uden piller kan man ikke klare dagen, det er sindssygt. 

Selvfølgelig er du en supergod mor du skal føde en lillebror/lillesøster til din søn som han kan lege med plus du lider nu for at gøre familien større. syns du er stærk som kan klare skole samtidligt.

Men snak med din læge og sige at det er slemt og For at de vil give dig noget mod kvalmen. 

Pas på dig selv søde

Ja jeg ved heller ikke om jeg kan overkomme dagen imorgen, der er så mange lugte jeg ikke kan holde ud. og min klasse ved det ikke endnu, da jeg gerne vil vente til jeg er over 12 uge! 

Men tror det bliver svært. Skal til ekstra skanning i på onsdag, og hvis alt ser ok ud, og der stadig er liv. Kan eet godt ske jeg siger noget, så de måsle bedre kan forstå mig! 

Men tak for de pæne ord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.