Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
11 svar
2 synes godt om
4. januar 2014

Lrm

Ih er sgu ved at gå død i det kvalme møj!

Jeg har snart haft kvalme non stop i 5 uger! og nu må det altså gerne forsvinde.

Jeg havde også mega kvalme med mit første barn, det var også mega hårdt, så måtte ta fri fra job rimelig  tit. Problemet er bare nu går jeg i skole og skal op til nogle forskellige prøver, som skal beståes, jeg kan derfor ikke være syg, og magter det bare ikke for tiden! Jeg er idag 8+6 så der er lidt tid til uge 12  

Er der nogle der har nogle råd? Jeg spiser, spiser og spiser for at holde kvalmen lidt nede! Kaster dog op af og til.

jeg ved godt kvalme er gode tegn, og prøver da også at være positiv! Men sjovt er det altså ik

Kh lrm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Sandratoft

Lrm skriver:

Jeg har snart haft kvalme non stop i 5 uger! og nu må det altså gerne forsvinde.

Jeg havde også mega kvalme med mit første barn, det var også mega hårdt, så måtte ta fri fra job rimelig  tit. Problemet er bare nu går jeg i skole og skal op til nogle forskellige prøver, som skal beståes, jeg kan derfor ikke være syg, og magter det bare ikke for tiden! Jeg er idag 8+6 så der er lidt tid til uge 12  

Er der nogle der har nogle råd? Jeg spiser, spiser og spiser for at holde kvalmen lidt nede! Kaster dog op af og til.

jeg ved godt kvalme er gode tegn, og prøver da også at være positiv! Men sjovt er det altså ik

Kh lrm.

Sodavandsis og ellers hjælper det altid på min kvalme når jeg har kastet op. 

Anmeld

4. januar 2014

BabyMus

Lrm skriver:

Kh lrm.

Har du prøvet Seabands? Armbånd mod kvalme, jeg synes de virker super godt og har altid mine på mig og tager dem på med det samme. Det virker i hvert fald rigtig godt på mig, men nogle hjælper det vist ikke så meget på. De koster vist kun omkring 130kr. så det er da værd at prøve.

www.seaband.dk

Anmeld

4. januar 2014

Lrm

Sandratoft skriver:

Sodavandsis og ellers hjælper det altid på min kvalme når jeg har kastet op. 

Sodavandsis vil jeg da prøve tak 

Anmeld

4. januar 2014

Lrm

BabyMus skriver:

Har du prøvet Seabands? Armbånd mod kvalme, jeg synes de virker super godt og har altid mine på mig og tager dem på med det samme. Det virker i hvert fald rigtig godt på mig, men nogle hjælper det vist ikke så meget på. De koster vist kun omkring 130kr. så det er da værd at prøve.

www.seaband.dk

Jeg har prøver dem, de virker desværre ikke på mig men tak for rådet! 

Kh 

Anmeld

4. januar 2014

Mariam90

Lrm skriver:

Kh lrm.

Puhaa ved hvad du går igennem, har også sindsyg meget kvalme og opkast, Inget hjælper på mig kun piller som jeg har fået udeskrevet fra hospitalet da jeg var inlagt.

Ondansetron hedder de og når jeg spiser en inden jeg står op så kan jeg leve normalt i 5-6 timer inden jeg skal spise en ny. 

Håber det holder op snart 

Anmeld

5. januar 2014

Lrm

Mariam90 skriver:

Puhaa ved hvad du går igennem, har også sindsyg meget kvalme og opkast, Inget hjælper på mig kun piller som jeg har fået udeskrevet fra hospitalet da jeg var inlagt.

Ondansetron hedder de og når jeg spiser en inden jeg står op så kan jeg leve normalt i 5-6 timer inden jeg skal spise en ny. 

Håber det holder op snart 

Hvor længe havde ud kvalme? 

Kan være man skal høre lægen, for ved ikke lige hvordan jeg skal overleve skolen nu jeg ikke har ferie mere!

har stort set sovet ferien væk

har overhovet ikke fået hygget så meget med min søn på 2,5 år som jeg havde håbet, og planer om! Føler mig som en dårlig mor pt!

Anmeld

5. januar 2014

Rødhætte

Lrm skriver:

Hvor længe havde ud kvalme? 

Kan være man skal høre lægen, for ved ikke lige hvordan jeg skal overleve skolen nu jeg ikke har ferie mere!

har stort set sovet ferien væk

har overhovet ikke fået hygget så meget med min søn på 2,5 år som jeg havde håbet, og planer om! Føler mig som en dårlig mor pt!

Kender det alt for godt. Jeg er 14+3 og lider stadig af meget af kvalme. Det er så svært at overskue bare små ting.. Krydser finger for at dit går hurtigt væk

Anmeld

5. januar 2014

JH12

Hos mig hjalp gulerødder

Anmeld

5. januar 2014

Lrm

Joyce1986 skriver:

Hos mig hjalp gulerødder

Jeg kaster op af gulerødder 

øv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.