Kender I det at man bare er så glad at det bobler i maven?
Sådan har jeg det idag. Der er ikke sket noget specielt, det er bare flere små ting:
I nat har jeg haft min sidste nattevagt på medicinsk afdeling nogen sinde (yes, skal aldrig mere have hjertestopskalderen) og det har bare været sååå roligt. Jeg har faktisk sovet næsten hele natten, så jeg har slet ikke haft brug for at sove da jeg kom hjem. Så istedet tog jeg i svømmehallen og fik svømmet mig en dejlig lang tur.
I morges sms´ede vores rengøringshjælp om hun skulle komme i morgen. Hun har været på ferie/været syg de sidste 4 uger, så der trænger sådan til at blive gjort rent. Så nu har jeg ryddet op i hele huset, så der er klar til hun komme i morgen.
I morgen holder jeg en fridag sammen med Freja på næsten 5. Vi skal i børnekulturhuset Nikolai i Kolding, hvor vi skal tegne/male/lege/klæde os ud/ hygge osv hele dagen. Jeg tror det bliver superhyggeligt og Freja glæder sig helt vildt.
På søndag kører vi til Assens og afleverer Freja der skal med mormor og morfar ud at sejle i en hel uge (Jeg tror det bliver lidt hårdt for moren...)
Ha´ en god dag allesammen
Anmeld