Tandlæge under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mariam90 skriver:

Nå perfekt så behøver jeg ikke være urolig hehe tak for svar. Men gør den ondt under behandlingen og efter hvis du kan huske? 

Jeg kom til at tygge i en sten eller noget andet hårdt, der var i en bolle jeg havde købt, og dagen efter havde jeg bare ondt i hele munden og hovedet. Fik en akut tandlæge tid, hvor de tog røngtenbillede osv. Fik lagt lokal bedøvelse under behandling, som slet ik gjorde så ondt som jeg havde frygtet! 

Der gik et par dage inden roden var helt død, og der var den lidt extra følsom, men syntes faktisk tandpinen forsvandt med det samme, efter behandlingen! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Mariam90

et-ønske skriver:

Altså jeg havde ikke været til tandlæge i 4 år så det var meget nødvendigt!! Havde en tandbyld på størrelse med en ært og turde ikke gå med den under min graviditet
Men bylden er væk nu og jeg er super glad for at det er lavet
Fik lokal bedøvelse til den del jeg ikke kun holde ud uden behandling

Held og lykke

Nåå puha..det var jo godt at få det overstået alligevel.

Ja det er dejligt at det finnes bedøvelse for sådan behandling jo  

Tusen tak 

Anmeld

3. januar 2014

Mariam90

StineW79 skriver:

Jeg kom til at tygge i en sten eller noget andet hårdt, der var i en bolle jeg havde købt, og dagen efter havde jeg bare ondt i hele munden og hovedet. Fik en akut tandlæge tid, hvor de tog røngtenbillede osv. Fik lagt lokal bedøvelse under behandling, som slet ik gjorde så ondt som jeg havde frygtet! 

Der gik et par dage inden roden var helt død, og der var den lidt extra følsom, men syntes faktisk tandpinen forsvandt med det samme, efter behandlingen! Vh stine

Oh du var uheldig med det du kom til at tygge på.

Lyder godt hvis tandpinen forsvinder hurtigt  Jeg glæder mig ikk men bare det blir gjort inden babyen kommer hehe håber på det bedste

Anmeld

3. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mariam90 skriver:

Oh du var uheldig med det du kom til at tygge på.

Lyder godt hvis tandpinen forsvinder hurtigt  Jeg glæder mig ikk men bare det blir gjort inden babyen kommer hehe håber på det bedste

Ja så uheldig! Men heldigvis så hjælp det hurtigt! Vh stine

Anmeld

3. januar 2014

Mariam90

StineW79 skriver:

Ja så uheldig! Men heldigvis så hjælp det hurtigt! Vh stine

Ja det er super godt så længe det hjalp  Glad på dine tænders vegne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.