Tandlæge under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
14 svar
2 synes godt om
3. januar 2014

Mariam90

Hej Jeg er 9+5 idag og har fået en tid hos tandlægen og skal have en rodbehandling om et par uger.

Er det farligt for bebs på et eller andet måde?

Nogen som har gjort det og fået en rask baby? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

VIPpigen

Mariam90 skriver:

Hej Jeg er 9+5 idag og har fået en tid hos tandlægen og skal have en rodbehandling om et par uger.

Du nævner bare for tandlægen at du er gravid, så sørger de for du er i trykke hænder

Anmeld

3. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fik en rodbehandling da jeg var i uge 34. Fik at vide at det var helt ufarligt!! Vh stine

Anmeld

3. januar 2014

mbbuch

Mariam90 skriver:

Snakkede med jordmoderen om dette da jeg skal have lavet et hul i næste uge og der burde ingen problemer være i det. Bare informer tandlægen om det

Anmeld

3. januar 2014

et-ønske

Jeg fik også lavet to rodbehandlinger i uge 9 og sagde bare til tandlægen at jeg var gravid

Anmeld

3. januar 2014

Mariam90

VIPpigen skriver:

Du nævner bare for tandlægen at du er gravid, så sørger de for du er i trykke hænder

Ja det har jeg nemlig gjort og de sagde at de nok skulle passe på. Men var nød til at spørge her på siden hehe den som har erfaring af det tror jeg mer på  Hvis du forstår min dansk hehe og tak for svar

Anmeld

3. januar 2014

Mariam90

StineW79 skriver:

Fik en rodbehandling da jeg var i uge 34. Fik at vide at det var helt ufarligt!! Vh stine

Nå perfekt så behøver jeg ikke være urolig hehe tak for svar. Men gør den ondt under behandlingen og efter hvis du kan huske? 

Anmeld

3. januar 2014

Mariam90

mbbuch skriver:

Snakkede med jordmoderen om dette da jeg skal have lavet et hul i næste uge og der burde ingen problemer være i det. Bare informer tandlægen om det

Nå ok det er jo godt 

Hader tandlæge men spiser for meget slik 

Tak for svar 

Anmeld

3. januar 2014

Mariam90

et-ønske skriver:

Jeg fik også lavet to rodbehandlinger i uge 9 og sagde bare til tandlægen at jeg var gravid

Nå  Men blev det godt efter behandlingen med dine tænder? Hvis det er en forskel før og efter

Tak for svar

Anmeld

3. januar 2014

et-ønske

Mariam90 skriver:

Nå  Men blev det godt efter behandlingen med dine tænder? Hvis det er en forskel før og efter

Tak for svar

Altså jeg havde ikke været til tandlæge i 4 år så det var meget nødvendigt!! Havde en tandbyld på størrelse med en ært og turde ikke gå med den under min graviditet
Men bylden er væk nu og jeg er super glad for at det er lavet
Fik lokal bedøvelse til den del jeg ikke kun holde ud uden behandling

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.