Jeg har altid.... (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

MorDk

Det med at "vente til efter nummer 4" kan du komme til at fortryde. Kom ind i en bedre livsstil. Tænk over hvad du putter i munden og dyrk mortion. Hvis du er i god for inden evt, graviditet vil du højst sandsynligt klare graviditeten bedre og måske ikke tage så meget på som hvis du ikke var aktiv og tænkte over hvad du puttede i munden. Hvis du ønsker at tabe dig så gør noget ved det NU og ikke imorgen. Det er mit råd. Lad være at vent. Hvem ved måske nummer 4 aldrig kommer? 

Go Go Go 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Maria-s

Kan klart anbefale 'MyFitnessPal'-app. En kalorietæller der indregner motion og som er gratis 

Og så ellers finde et løbeprogram evt? Der er mange gode hjemmesider der omhandler fedtforbrænding ved at gå og løbe. Bare husk ikke kun at skære ned på kalorier, men at dyrke motion. Hvis du får for få kalorier, sænker du dit stofskifte og din krop går i sulte-mode og holder fast på dine fedtdepoter

go kamp! Jeg glæder mig til selv at kunne komme i gang, når jeg en gang har født (om laaaaang tid) 

Anmeld

4. januar 2014

TbCp

Jeg har tabt mig 18 kg på omkring 1 år.
Det "eneste" jeg gjorde var at lade være at spise så meget usundt. Jeg dyrkede intet motion.

Det er jo egentlig ret enkelt. Du skal spise mindre end du forbrænder.
Så hvis du er meget aktiv kan du spise lidt mere end hvis du er knap så aktiv.

I starten målte jeg mad af og regnede kalorier - brugt en app på min telefon til udregning og til at holde styr på hvor  mange kalorier jeg fik.
Efter lidt tid var jeg så godt inde i det at jeg ikke behøvede at måle af mere.

Jeg var forøvrigt også gået fra en str 36 og et par numre op og jeg var så ked af mig selv.
Men nu er jeg i en 36 igen - nu gælder det dog opstramning div. steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.