Jeg har altid.... (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
12 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2014

Anonym trådstarter

været en slank pige, så kom der tre børn li i måsen af hinanden og BUM, nu ved jeg seriøst ikke hvad jeg ligner

Vi planlægger nr. 4 og den ene side af min hjernehalvdel siger, "VENT til efter nr.4 så kan du gå "sundhed-slank-amok"

den anden halvdel SKRIGER efter at kunne komme i mine str. 36, er nu i 40, JA STR 40!

Jeg går jo så på barsel med vores sidstefødte og vil virkelig gerne i gang, så girls, kom med jeres ultimative slankeråd eller motionsform der kan gøres fra hjemmet, jeg har ikke mulighed for at komme afsted om aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Anonym

Anonym skriver:

været en slank pige, så kom der tre børn li i måsen af hinanden og BUM, nu ved jeg seriøst ikke hvad jeg ligner

Vi planlægger nr. 4 og den ene side af min hjernehalvdel siger, "VENT til efter nr.4 så kan du gå "sundhed-slank-amok"

den anden halvdel SKRIGER efter at kunne komme i mine str. 36, er nu i 40, JA STR 40!

Jeg går jo så på barsel med vores sidstefødte og vil virkelig gerne i gang, så girls, kom med jeres ultimative slankeråd eller motionsform der kan gøres fra hjemmet, jeg har ikke mulighed for at komme afsted om aften

Adr, hvor klamt, at du er en størrelse 40!!
(Ironi kan være anvendt og måske en anelse hmm på vegne af os str. 40+).

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu er str 40 meget for mig, når jeg er vant til en 36!

Det er ikke en hån mon andre, pegen fingre eller noget helt tredje, og det er egentlig heller ikke det tråden handler om, men jeg gentager gerne mig selv

Kom med jeres ultimative slankeråd eller motionsform der kan gøres fra hjemmet

Anmeld

3. januar 2014

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er IKKE TS, men slap dog af. Må hun ikke være ked af at være en str 40 fordi I er nogen der er større?

Ærligt jeg ville også være ked af at være en str 40, shoot me!

Sikke et konstruktivt svar hva?

Anmeld

3. januar 2014

lineog4

Hold sig fra pasta, ris og brød. Kun en portion pr måltid, det man skal spise over på tallerken og når det er spist er det slut. En god gåtur hver dag....

Og må sige jeg ville elske en str 40, men det afhænger jo nok også af højde. En str 36 og jeg ville være et skelet ;-)

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

Hold sig fra pasta, ris og brød. Kun en portion pr måltid, det man skal spise over på tallerken og når det er spist er det slut. En god gåtur hver dag....

Og må sige jeg ville elske en str 40, men det afhænger jo nok også af højde. En str 36 og jeg ville være et skelet ;-)

Jeg har en gang set sådan et skema, med hvor meget fedt, kulhydrater osv. de forskellige fødevare måtte indeholde, jeg syntes det er svært at handle "sundt ind"; for hvornår er mad sundt?

Hvad med rugbrødsboller, fuldkornsbagels og sådan noget?

Nu er jeg heller ikke særlig høj, så min 36 var meget passende

Anmeld

3. januar 2014

Wimmie

Anonym skriver:

Ok, så hvis du pludselig voksede 2 størrelser så ville det ikke være ok at være ked af det fordi der måske er folk der er større end dig? 

Jeg var str. 38/40 i bukser før jeg blev gravid og efter fødslen var jeg 42/44 -det var da pissehamrende irriterende da jeg jo ikke kunne passe nogle af mine gamle bukser og ikke havde råd til en masse nyt tøj 

Anmeld

3. januar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

beachbody laver fantastiske videoer, og dt samme gør jillian michaels kom selv af med 10 kg og have endda vaskebræt inden jul (ja jeg holdte fri med kosten i julen, så nu skal der kæmpes igen )

Og så bruger jeg pulsmåler til at måle forbrændte kalorier og myfitnespal (app) til at holde styr på kosten

jeg synes det er super nemt og jeg elsker at ku træne derhjemme, det gør at jeg kan gøre det 5-7 gange om ugen også med kandidatstudie, barn, selvstændig mand og studiejob ved siden af

Anmeld

4. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

En masse lange gåture med børnene, en dag i skoven eller gå hen til en legeplads langt væk, det både godt for dig og dem.

Ellers køb en stepper, og så step derhjemme

sørg for at skære alt hvede fra, og hold igen med mælkeprodukterne. 

Held og lykke 

Anmeld

4. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Sikke en øv kommentar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.