Carina:-) skriver:
Nej og det gør de heller ikke .
Men det er klart at hvis du har voldsomme psykiske problemer der gør at du ikke har en ordentligt hverdag -Det vil man jo veje op imod det om det kan give et barn et godt liv.
Det samme hvis du har fysiske ting der gør at du f.eks ikke kan klare dig selv i hverdagen har det også noget at sige.
Jeg har f.eks en ansat der lider voldsomt af angst.
Hun har fået afvide at de vil sende hende på mødrehjem hvis hun vælger at få børn for at vurdere hendes forældreevne -Men hun er altså også voldsomt plaget med natterterror der gør at hun i perioder ikke kan være alene ,og ser syner. Og det er jo ikke særligt hensigtsmæssigt med et barn.
Men jeg synes du skal snakke med din sagsbehandler om h*n tror der kan være betænkeligheder.
Og det gør jo også en forskel om der er en rask partner tilstede der kan trække den anden vej hvis man kan sige det sådan 
Min hverdag hvor jeg jo går derhjemme fungere rigtig godt og klare alt hvad der er høre til med et hus osv en der møder mig som ikk kender mig vil ikk ku se på mig at jeg er pensionist
jeg har en øjensydom som var en kæmpe del af at jeg bliv pensionist. Men når man ved hvor LET jeg ser så klare jeg mig fint. Og har en bostøtte der kommer en gang om ugen. Men tit hvor hun ikk kommer. (Og når hun kommer er det KUN for at snakke hyggesnak og ikk andet) og min mand er uddannet og har nomal arbejde
Anmeld