Seje tabere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2014

fairlady

Er vi på med ja-taber-hatten, igen?

Hvor slemt ser det ud, med de kilo der evt er røget på hen over jul og nytår?

Jeg har selv taget 2 kg på så nu siger vægten

86,1 kg

Jeg vil forsøge mig med projekt: "minus sukker".
Jeg har en sød tand og jeg tror jeg gør mig selv en tjeneste ved at undgå sukker (ja altid) men nu bliver det altså bare i 2 måneder.
Udover det synes jeg selv at jeg har meget godt fat i den lange ende, så vil ellers fortsætte som jeg plejer.

Jeg forventer at der ryger 6 kg på den konto, men lad os nu se

Og så har jeg sørget for en gevinst til mig selv. -Shoppetur, hvor jeg skal købe tøj til mig selv for 600 kr. 100 kr/kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Kay

puhhh min ja hat ligger langt væk lige pt... holder lige en lidt længere pause efter en lorte start på det nye år

Anmeld

2. januar 2014

fairlady

Kay skriver:

puhhh min ja hat ligger langt væk lige pt... holder lige en lidt længere pause efter en lorte start på det nye år

øv da hvad er der los? Håber ikke det er noget alvorligt?

Anmeld

2. januar 2014

EnSødMor

fairlady skriver:

86,1 kg

Jeg har en sød tand og jeg tror jeg gør mig selv en tjeneste ved at undgå sukker (ja altid) men nu bliver det altså bare i 2 måneder.
Udover det synes jeg selv at jeg har meget godt fat i den lange ende, så vil ellers fortsætte som jeg plejer.

Og så har jeg sørget for en gevinst til mig selv. -Shoppetur, hvor jeg skal købe tøj til mig selv for 600 kr. 100 kr/kg.

Ja jeg vil med glæde hoppe med på den vogn... hvis ikke den er kørt endnu...... 

Jeg har taget 1 kilo på, ikke ekstremt meget, men meget når man tænker på hvor meget jeg har kæmpet for at komme ned i vægt det sidste års tid... Så nu siger den 67,1 - vil så gerne ned på 55 kilo...  Men jeg starter bare på en frisk. her hedder det også minus sukker, minus slik og sodavand osv, og ikke mindst minus alt det pasta osv, så der skal fra dags dato mere grøntsager indenbords end sovs og kartofler, jeg håber at jeg kan sige 55 kg til sommer, men hvem ved..

Anmeld

2. januar 2014

Kay

fairlady skriver:

øv da hvad er der los? Håber ikke det er noget alvorligt?

https://www.baby.dk/debat/234191pi1/spontan-abort/lorte-nytaar.aspx 

det er som man tager det... 

Anmeld

2. januar 2014

*Pingvinen*

Jamen jeg er også med.
Har tabt mig 400 gr i dec måned. Så stolt!!
Men jeg kører ren Paleo stil (stenalderkost) også motioneres der 6 dage om ugen i varieret stil og tempo.
Målet er d. 8 . Feb, hvor jeg skal i byen.
Det har ikke så meget med tallene på vægten at gøre, men mere, hvordan kroppen ser ud. Der er 6 uger til og jeg ligger indenfor den normale bmi, så det er opstramning og finpudsning af kroppen.

Anmeld

2. januar 2014

Ellie79

fairlady skriver:

86,1 kg

Jeg vil også gerne være med..

Vægten sagde i dag 73 kg 3 kg i december

Men har delmål der hedder 65 kg og drømmen er 60 men har ikke vejet det de sidste 10 år så tvivler. - har ikke sat noget dato for mål nået da vi skal flytte i februar, men den får gas her i januar.

Anmeld

2. januar 2014

Hullabullabulla

Jep jeg er stadig på

Vægten har ikke rykket sig så den er stadig på 87,9

Anmeld

2. januar 2014

Kay

jeg laver lige en veje tråd så den er klar til i morgen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.