He he.. Slet/ret barnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

ivfmarie

Har lige været inde og opdatere profilbilleder på ungerne. Tænk sig.. der er mulighed for at "rette barn", og at "slette barn" - nogengange kunne det sørme være rart om de knapper fandtes (og virkede) IRL!!

Marie - der brændende ønsker sig en "mute"-funktion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Kaufie

Mute-knappen ville være en RIGTIG god ting........ men af og til mangler jeg også "rewind"

Anmeld

30. juli 2009

ivfmarie

eller hvad med en "fast forward"... nice

Anmeld

30. juli 2009

Helle30

ivfmarie skriver:

eller hvad med en "fast forward"... nice

Jeg har hørt om mange, der gerne ville have en "fast backwards", når ungerne flytter hjemmefra.

- Helle

Anmeld

30. juli 2009

Susan1978

hehe jeg er ikke sikker på jeg ville slette, men måske rette...

Emil har en meget irriterende lyd i øjeblikket..  han siger mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm  og ikke i en glad tone men sådan en pive tone.. og den kører hele dagen...

den kunne jeg godt tænke mig at kunne rette.

Anmeld

30. juli 2009

Marco2

Eller sådan en "still" knap der typisk er på dvd/videoen, som så ville gøre det muligt at fryse barnet i en stilling så det bliver muligt at få børstet tænder og få klædt furien på... fårk en kamp vi har om det lige i øjeblikket....

Andre der "slåsser" med det?

Ag

Anmeld

30. juli 2009

ivfmarie

Marco2 skriver:

Eller sådan en "still" knap der typisk er på dvd/videoen, som så ville gøre det muligt at fryse barnet i en stilling så det bliver muligt at få børstet tænder og få klædt furien på... fårk en kamp vi har om det lige i øjeblikket....

Ag

Argh ja... Total ormevrid - umulig at iføre tøj for tiden!

Anmeld

30. juli 2009

Helle30

Marco2 skriver:

Ag

Jeps! Sofie vil gerne øste-ænder selv, men det er jo ikke så målrettet, og måske er det mest for at sutte pastaen af børsten. Vi prøver at gøre det til en leg, men jeg må nu indrømme, at hvis det kræver for meget baskeri med armene og den dér naaarjj naaarjjj narrrjjj-lyd, så ryger hun ned på puslepuden med hænderne holdt fast. Tandbørstning er ikke til diskission.

- Helle

Anmeld

1. august 2009

linemus

Fantastisk med sådan en fjernbetjening med alle de nævnte funktioner. Kunne også godt bruge sådan en pauseknap, hvor man lige kunne få et break i totalt stilhed.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.