drop in scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

sandramor

sandramor skriver:

Jeg var til køns scanning hos Callesen da jeg ventede min datter..... 

Dengang var der ingen af sygeplejeskerne der talte dansk men de var altså rigtig gode til at prøve at forstå en når man talte tysk men engelsk kan de vist....

Callesen selv kan faktisk en lille smule dansk men ellers talte vi engelsk sammen :-)

simpelthen en super sød mand..... Og efter min mening var det "alle" pengene værd :-) en køns scanning kostede 200kr mener jeg og jeg blev scannet i næsten en halv time :-) 

Nå ja forresten... Jeg ringede derned om morgenen og fik en tid 5 timer efter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

tweety2060

Noget nyt???

Anmeld

13. januar 2014

crish89

o1Mutte skriver:

Noget nyt? Har snaget lidt fra sidelinjen i et stykke tid Hihi

var til tidlig scanning sidste mandag og der var sørme en lille spire.. men er bare bange for endnu, det hele skal gå tabt, har slet ingen symptomer mere, heller ikke så oppustet, kun lidt og mine bryster er blevet ti gange så ømme..

Anmeld

13. januar 2014

crish89

sandramor skriver:

Jeg var til køns scanning hos Callesen da jeg ventede min datter..... 

Dengang var der ingen af sygeplejeskerne der talte dansk men de var altså rigtig gode til at prøve at forstå en når man talte tysk men engelsk kan de vist....

Callesen selv kan faktisk en lille smule dansk men ellers talte vi engelsk sammen :-)

simpelthen en super sød mand..... Og efter min mening var det "alle" pengene værd :-) en køns scanning kostede 200kr mener jeg og jeg blev scannet i næsten en halv time :-) 

hold da op det lyder godt nok, til at han er utrolig dygtig og dejligt han giver sig så god til

Anmeld

13. januar 2014

Babydream2013

Vil lige gøre opmærksom på at du nok lige skal ringe til callesen inden du evt køre derned.

Da vi snakkede med dem havde de nemlig valgt at lukke for drop in og 3d da folk her fra dk strømmede dertil så de kunne ikke følge med mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.