drop in scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
14 svar
1 synes godt om
1. januar 2014

crish89

Er der nogen der ved hvor man kan få drop ind scanning henne i sønderjylland?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

tweety2060

1. januar 2014

crish89

tweety2060 skriver:

http://www.callsen.net/dansk/
Eller prøv Google

callsnet har jeg send en mail, og spurgt efter en tid hurtigst muligt.. men synes ikke rigtig der kommer andet når jeg søger på google.. der kommer bare klinikker med tidsbestilling

Anmeld

1. januar 2014

VIPpigen

Men hvis de har drop in, så er det vel bare at køre derned

Anmeld

1. januar 2014

crish89

VIPpigen skriver:

Men hvis de har drop in, så er det vel bare at køre derned

ved ikke helt om de har drop in, synes ikk jeg kan se det nogen steder

Anmeld

1. januar 2014

VIPpigen

crish89 skriver:

ved ikke helt om de har drop in, synes ikk jeg kan se det nogen steder

Det kan jeg heller ikke lige lurer... Men ellers giv dem et kald. Kan se at de ofte får en masse mails, som ender som spam, og derfor er det ikke alle de får svaret... Og hvis du har skrevet til dem her mellem jul og nytår, kan du tidligst forvente besked i morgen... Måske først mandag. Jeg ville prøve at ringe, og ellers bare køre derned. Der er ikke mange andre muligheder. Andet end den i Kolding. 

Anmeld

1. januar 2014

crish89

VIPpigen skriver:

Det kan jeg heller ikke lige lurer... Men ellers giv dem et kald. Kan se at de ofte får en masse mails, som ender som spam, og derfor er det ikke alle de får svaret... Og hvis du har skrevet til dem her mellem jul og nytår, kan du tidligst forvente besked i morgen... Måske først mandag. Jeg ville prøve at ringe, og ellers bare køre derned. Der er ikke mange andre muligheder. Andet end den i Kolding. 

årh okay bare i orden. det kan være det os er sket med min mail.. Sendte den her mellem jul og nytår, så tænker han først svarer i morgen. ved du om de kan dansk hvis man ringer derned? synes bare der stå sekretæren kun kan tysk.
må prøve at ringe i morgen.. ellers bliver det den i kolding, der har de tid mandag..

tak for hjælpen

Anmeld

1. januar 2014

VIPpigen

crish89 skriver:

årh okay bare i orden. det kan være det os er sket med min mail.. Sendte den her mellem jul og nytår, så tænker han først svarer i morgen. ved du om de kan dansk hvis man ringer derned? synes bare der stå sekretæren kun kan tysk.
må prøve at ringe i morgen.. ellers bliver det den i kolding, der har de tid mandag..

tak for hjælpen

Der står at de har fået en ny sygeplejerske, som kan dansk, men at hun ikke er der alle dage.

Hvis det er nemmest, så ville jeg bare tage den i Kolding, de er vidst lidt dyrere, men der er ingen sprogbarierre 

Og på mandag er jo også lige om lidt Håber for at i ser en baby

Anmeld

7. januar 2014

o1Mutte

crish89 skriver:

Er der nogen der ved hvor man kan få drop ind scanning henne i sønderjylland?

Noget nyt? Har snaget lidt fra sidelinjen i et stykke tid Hihi

Anmeld

7. januar 2014

sandramor

crish89 skriver:

tak for hjælpen

Jeg var til køns scanning hos Callesen da jeg ventede min datter..... 

Dengang var der ingen af sygeplejeskerne der talte dansk men de var altså rigtig gode til at prøve at forstå en når man talte tysk men engelsk kan de vist....

Callesen selv kan faktisk en lille smule dansk men ellers talte vi engelsk sammen :-)

simpelthen en super sød mand..... Og efter min mening var det "alle" pengene værd :-) en køns scanning kostede 200kr mener jeg og jeg blev scannet i næsten en halv time :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.