Mavebillede 9+1, gravid eller tyk mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

crish89

Maja84 skriver:

Min mave erogså hård foroven og blød for neden, jeg er nu i 13 uge med mit 3 barn og da det både er 3 gang og inden for kort tid, fylder min livmoder allerede godt, kunne de bla se på scanning i 11 uge

Selvom barnet ligger godt gemt i 9uge så kan ens mave godt ændre sig pga hormoner og luft i maven svært at sige om din mave ser gravid ud når man ikke ved hvordan du så ud inden, men med lidt lettere tøj som ikke sad helt til kunne jeg godt tro du var gravid og længere henne end du er

Tillykke med spiren

Okay det er dejligt at hører jeg ikke er den eneste der har en mave som er hård for oven og blød for neden..

Ja føles os som om jeg er ret oppustet lige for tiden.. Men nogle få stykker har kommenterede på
Maven da jeg havde løs bluse på..

Tusind Tak håber tidlig scanning viser noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

VIPpigen

crish89 skriver:

Hehe ja det må være alt det mad der gør man bliver så
Oppustet, jeg så os endnu større ud igår..
Okay så kan du skjule det lidt endnu at du er gravid det sjovt der er forskel på første og anden gang man er gravid, men det klart hvis det skal strække sig mere..

Tusind tak
Ja har os forsøgt længe at få en tid, men ingen har tid før i slut ingen af januar, og synes der
Er meeget lang tid til.. Så leder og leder efter et sted der har en tid..

Jeg tror bare det går hurtigere anden gang, fordi det hele har været udvidet, muskler og ledbånd har været strukket, og er måske ikke kommet ordentlig sammen endnu.

Det lyder vildt der ikke er nogen tid før sidst januar. Da vi var afsted, kunne vi have fået en tid til dagen efter, valgte dog en uge senere, fordi jeg ringede da jeg var 6+ 

hvor bor du henne, nogen steder har de der drop in scanninger hvor man bare skal møde op

Anmeld

1. januar 2014

crish89

VIPpigen skriver:

Jeg tror bare det går hurtigere anden gang, fordi det hele har været udvidet, muskler og ledbånd har været strukket, og er måske ikke kommet ordentlig sammen endnu.

Det lyder vildt der ikke er nogen tid før sidst januar. Da vi var afsted, kunne vi have fået en tid til dagen efter, valgte dog en uge senere, fordi jeg ringede da jeg var 6+ 

hvor bor du henne, nogen steder har de der drop in scanninger hvor man bare skal møde op

ja det kan sagtens være det er derfor..

Der plejer heller ikke være så lang ventetid, men har forsøgt en i Fredericia, en i Kolding, en i Odense, og en nede ved Flensburg, som jeg ikke har hørt fra endnu. Men de andre havde først tid den 31 januar. Jeg kommer forresten fra Vojens i sønderjylland. Synes ikke jeg kan finde nogen hvor man bare kan møde op, men det ville da være dejligt hvis man kunne det..

Anmeld

1. januar 2014

Louises

Scanningsklinikken i kolding storcenter har da en masse ledige tider i januar. De har allerede ledige tider på mandag :-) 

Anmeld

1. januar 2014

crish89

Louises skriver:

Scanningsklinikken i kolding storcenter har da en masse ledige tider i januar. De har allerede ledige tider på mandag :-) 

okay super, vidste ikke der var en klinik der. tak,, hvad hedder klinikken?

Anmeld

1. januar 2014

Louises

crish89 skriver:

okay super, vidste ikke der var en klinik der. tak,, hvad hedder klinikken?

Graviditetsscanning.dk :-) du kan bestille tid på deres hjemmeside 

Anmeld

1. januar 2014

VIPpigen

crish89 skriver:

ja det kan sagtens være det er derfor..

Der plejer heller ikke være så lang ventetid, men har forsøgt en i Fredericia, en i Kolding, en i Odense, og en nede ved Flensburg, som jeg ikke har hørt fra endnu. Men de andre havde først tid den 31 januar. Jeg kommer forresten fra Vojens i sønderjylland. Synes ikke jeg kan finde nogen hvor man bare kan møde op, men det ville da være dejligt hvis man kunne det..

Jeg var ved alexander laschke i aabenraa, de har også tider i januar, og det var ved dem jeg kunne få en dagen efter jeg ringede. Valgte bare ugen efter, da manden skulle med

Og ellers, som en anden nævner, der ligger scanningsklinikken i Koldings storcenter. Det var dem jeg fik både køns og 3D scanning ved da jeg ventede vores datter.

Så skynd dig afsted, så du kan finde ud af det... Og du skal også til en NF, hvis du er så langt henne...

Anmeld

1. januar 2014

crish89

Louises skriver:

Graviditetsscanning.dk :-) du kan bestille tid på deres hjemmeside 

super mange tak, det vil jeg lige kigge på...

Anmeld

1. januar 2014

crish89

VIPpigen skriver:

Jeg var ved alexander laschke i aabenraa, de har også tider i januar, og det var ved dem jeg kunne få en dagen efter jeg ringede. Valgte bare ugen efter, da manden skulle med

Og ellers, som en anden nævner, der ligger scanningsklinikken i Koldings storcenter. Det var dem jeg fik både køns og 3D scanning ved da jeg ventede vores datter.

Så skynd dig afsted, så du kan finde ud af det... Og du skal også til en NF, hvis du er så langt henne...

tusind tak, jeg kigger på begge steder og ser hvad jeg kan finde af tider ja det ville være dejligt at vide noget, så man kan få tid til nf, hvis der er noget..

Anmeld

1. januar 2014

VIPpigen

crish89 skriver:

tusind tak, jeg kigger på begge steder og ser hvad jeg kan finde af tider ja det ville være dejligt at vide noget, så man kan få tid til nf, hvis der er noget..

Kiggede lige scanningsklinikken, de har flere tider allerede på mandag, så jeg ville da bare bestille en tid, og komme afsted... Ved Alexander i Aabenraa, skal man ringe, jeg ved ikke hvornår han åbner, om han åbner i morgen, eller først mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.