Xana skriver:
Du er sgu sej
Tillykke med din beslutning. Der er kun fordele ved det, husk det, hvis det skulle gå hen og blive kedeligt og øv på et tidspunkt.
Et godt råd, som du sikkert har hørt før, men som er virkelig vigtigt er, ikke at overdrive i starten så du bliver træt af det. Der er alt for mange der "overdriver" i starten og fordi det bliver for hårdt, mister de motivationen.
Godt at du har nogle at træne med. Det ville være mit næste råd. Det er godt at have nogen man har et "ansvar" overfor mht. at møde op.
Jeg selv havde modsatte problem med vægten indtil for 5 år siden. Lige meget hvad jeg gjorde tog jeg ikke på. Jeg startede til Crossfit med en veninde og vupti blev både krop og appetit reguleret
Jeg valgte den træningsform ikke pga. hårdheden med pga. alsidigheden. Jeg keder mig med rutinetræning og derfor var det vigtigt at træningsformen var alsidig for at holde mig til ilden
Mit 3. råd ville være kostomlægning, men det har du jo også styr på
Synes du er skide sej og jeg ønsker dig alt det bedste med din nye livsstil. Bare vent til de første komplimenter falder. Det er SÅ motiverende
Wow mange tak

Jeg ved godt at jeg ikke skal være for vild i starten. Det vigtigste jeg skal stoppe med er Colaen

For så meget slik spiser jeg slet ikke

Jeg har haft lidt svært ved cola da den her mens jeg har været syg (depression) har været mine smøger. Holdte med at ryge for næsten 5 år siden (1. April )

Men den skal væk nu. Og den skal ikke gøre til light eller noget, den skal væk!!!!!!!!!!!!!
Overvejer også meget Crossfit af samme årsag. Jeg keder mig!!
Jeg skal træne med mom in making, her fra. Men jeg får mit motion betalt af kommunen. Det er noget som hedder klar igen. Jeg SKAL komme 2 gange om ugen mandag og fredag. De andre må jeg gerne komme gratis

Det gør også at jeg kun må komme mellem 8 og ca. 14...
Men kan måske finde nogen at træne der i gennem