Nyt år, ny krop :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

MyLove E

Pcokate skriver:

Her er det samme mål

jeg skal/vil spise pcovenligt, lave tapout og få bugt med de 55 kg jeg skal af med UANSET hvad for noget lort 2014 byder på  

Hvad er Tapout?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Xana

Du er sgu sej

Tillykke med din beslutning. Der er kun fordele ved det, husk det, hvis det skulle gå hen og blive kedeligt og øv på et tidspunkt.

Et godt råd, som du sikkert har hørt før, men som er virkelig vigtigt er, ikke at overdrive i starten så du bliver træt af det. Der er alt for mange der "overdriver" i starten og fordi det bliver for hårdt, mister de motivationen.

Godt at du har nogle at træne med. Det ville være mit næste råd. Det er godt at have nogen man har et "ansvar" overfor mht. at møde op.

Jeg selv havde modsatte problem med vægten indtil for 5 år siden. Lige meget hvad jeg gjorde tog jeg ikke på. Jeg startede til Crossfit med en veninde og vupti blev både krop og appetit reguleret Jeg valgte den træningsform ikke pga. hårdheden med pga. alsidigheden. Jeg keder mig med rutinetræning og derfor var det vigtigt at træningsformen var alsidig for at holde mig til ilden

Mit 3. råd ville være kostomlægning, men det har du jo også styr på

Synes du er skide sej og jeg ønsker dig alt det bedste med din nye livsstil. Bare vent til de første komplimenter falder. Det er SÅ motiverende

Anmeld

1. januar 2014

MyLove E

Xana skriver:

Du er sgu sej

Tillykke med din beslutning. Der er kun fordele ved det, husk det, hvis det skulle gå hen og blive kedeligt og øv på et tidspunkt.

Et godt råd, som du sikkert har hørt før, men som er virkelig vigtigt er, ikke at overdrive i starten så du bliver træt af det. Der er alt for mange der "overdriver" i starten og fordi det bliver for hårdt, mister de motivationen.

Godt at du har nogle at træne med. Det ville være mit næste råd. Det er godt at have nogen man har et "ansvar" overfor mht. at møde op.

Jeg selv havde modsatte problem med vægten indtil for 5 år siden. Lige meget hvad jeg gjorde tog jeg ikke på. Jeg startede til Crossfit med en veninde og vupti blev både krop og appetit reguleret Jeg valgte den træningsform ikke pga. hårdheden med pga. alsidigheden. Jeg keder mig med rutinetræning og derfor var det vigtigt at træningsformen var alsidig for at holde mig til ilden

Mit 3. råd ville være kostomlægning, men det har du jo også styr på

Synes du er skide sej og jeg ønsker dig alt det bedste med din nye livsstil. Bare vent til de første komplimenter falder. Det er SÅ motiverende

Wow mange tak

Jeg ved godt at jeg ikke skal være for vild i starten. Det vigtigste jeg skal stoppe med er Colaen For så meget slik spiser jeg slet ikke

Jeg har haft lidt svært ved cola da den her mens jeg har været syg (depression) har været mine smøger. Holdte med at ryge for næsten 5 år siden (1. April )

Men den skal væk nu. Og den skal ikke gøre til light eller noget, den skal væk!!!!!!!!!!!!!

Overvejer også meget Crossfit af samme årsag. Jeg keder mig!!

Jeg skal træne med mom in making, her fra. Men jeg får mit motion betalt af kommunen. Det er noget som hedder klar igen. Jeg SKAL komme 2 gange om ugen mandag og fredag. De andre må jeg gerne komme gratis

Det gør også at jeg kun må komme mellem 8 og ca. 14...
Men kan måske finde nogen at træne der i gennem

Anmeld

1. januar 2014

Pcokate

MyLove E skriver:

Hvad er Tapout?

En træningsform som er lidt kampsport agtig. super hårdt og super fedt (har kørt det lidt on/off i december).

Anmeld

1. januar 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
MyLove E skriver:

Jaaa nu starter 2014 hvilket også betyder at jeg skal i gang nu med at smide en masse kilo.

Jeg har siden 26 dec fulgt et trænings program sammen med min kusine.
Og når jeg starter til mit motion igen i morgen får jeg min fys til at lægge et program til mig. Nu skal det være
10 januar starter jeg på noget som de kalder Skive på vægten.
Vi er et hold på fem som så skal se hvor meget vi kan tabe os ind til 8 marts. Vi får et foredrag med Chris Macdonald og en masse kost råd. Og så skal vi støtte hinanden

Jeg vil smide ris og pasta væk og se om det kan hjælpe :-D Ingen Cola og slik/kager osv....

I dag siger vægten 97.7kg Mål Under bryst 92cm, navle 107cm, lår 69.5cm

Kom gerne med gode råd

Ja, er skal der også ske noget i 2014 med vægten... Jeg har tabt mig 32 kilo, men grundet jeg måtte på paroxetin, så har jeg taget 25 kilo på igen, men nu skal det bare være slut...

Er god ide er alt Hvidt brød, kartofler, ris og pasta, så går det stærkt sammen med motionen....

Jeg er total sukkernarkoman og det kunne jeg godt tænke mig at blive kvit, så håber det lykkes... Men tvivler, så derfor starter jeg ud med det andet, og så skære kraftig ned på mit sukker.... Må tage det realistisk.....:-)

Anmeld

1. januar 2014

MyLove E

Mathias Villads skriver:

Ja, er skal der også ske noget i 2014 med vægten... Jeg har tabt mig 32 kilo, men grundet jeg måtte på paroxetin, så har jeg taget 25 kilo på igen, men nu skal det bare være slut...

Er god ide er alt Hvidt brød, kartofler, ris og pasta, så går det stærkt sammen med motionen....

Jeg er total sukkernarkoman og det kunne jeg godt tænke mig at blive kvit, så håber det lykkes... Men tvivler, så derfor starter jeg ud med det andet, og så skære kraftig ned på mit sukker.... Må tage det realistisk.....:-)

Kender godt det med sukker afhængighed..
Mit er bare mest ved cola

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.