Nyt år, ny krop :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
15 svar
15 synes godt om
1. januar 2014

MyLove E

Jaaa nu starter 2014 hvilket også betyder at jeg skal i gang nu med at smide en masse kilo.

Jeg har siden 26 dec fulgt et trænings program sammen med min kusine.
Og når jeg starter til mit motion igen i morgen får jeg min fys til at lægge et program til mig. Nu skal det være
10 januar starter jeg på noget som de kalder Skive på vægten.
Vi er et hold på fem som så skal se hvor meget vi kan tabe os ind til 8 marts. Vi får et foredrag med Chris Macdonald og en masse kost råd. Og så skal vi støtte hinanden

Jeg vil smide ris og pasta væk og se om det kan hjælpe :-D Ingen Cola og slik/kager osv....

I dag siger vægten 97.7kg Mål Under bryst 92cm, navle 107cm, lår 69.5cm

Kom gerne med gode råd
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

esioul

MyLove E skriver:

Jaaa nu starter 2014 hvilket også betyder at jeg skal i gang nu med at smide en masse kilo.

Og når jeg starter til mit motion igen i morgen får jeg min fys til at lægge et program til mig. Nu skal det være
Vi er et hold på fem som så skal se hvor meget vi kan tabe os ind til 8 marts. Vi får et foredrag med Chris Macdonald og en masse kost råd. Og så skal vi støtte hinanden

Jeg vil smide ris og pasta væk og se om det kan hjælpe :-D Ingen Cola og slik/kager osv....

Kom gerne med gode råd

Sådan

Jeg går også så småt i gang.

Anmeld

1. januar 2014

Pcokate

MyLove E skriver:

Kom gerne med gode råd

Her er det samme mål

jeg skal/vil spise pcovenligt, lave tapout og få bugt med de 55 kg jeg skal af med UANSET hvad for noget lort 2014 byder på  

Anmeld

1. januar 2014

Lunae

Jeg skal også igang. Har en 20-30 kg for meget, som gerne skulle væk! Håber at jeg har styrken til at få bugt med de dårlige vaner og de mange kg.

Anmeld

1. januar 2014

Billemyre

Gode planer - og vildt spændende med sådan et projekt, man kan være med i!
Det gad jeg godt. Det er lige sådan noget der får min motivation til at ryge i vejret... jeg er ikke så god til at holde den i live for mig selv, desværre

Men nu skal det være!
Jeg skal ha' smidt ca. 18 kilo, starting tomorrow (1. januar er 'sumpedag' for mit vedkommende, hvor den skal stå på film, brætspil, sodavand og liggen-på-langs-hele-dagen!)
Jeg skal på madlog igen, melde mig til Zumbahold i fitnesscentret og svømme hver søndag med min mor, som også gerne vil smide lidt.

Der var på et tidspunkt én herinde fra, som lagde et link ud til en youtube video med den amerikanske træningsguru Jillian Michaels, og dem tror jeg også lige, jeg skal kigge lidt på

Til juni bliver jeg færdiguddannet sanger og sanglærer/vocal coach, og skal holde stor afslutningskoncert i København - og der vil jeg saftsuseme være lækker. Basta!

Godt nytår - må vi alle være store tabere i 2014

Anmeld

1. januar 2014

EnSødMor

MyLove E skriver:

Kom gerne med gode råd

Jeg starter også igen, igen.... - håber på at smide 10 kilo inden sommer, så det bliver en kamp for mig  

Jeg har starter lidt op her i december med nupo og smoothie til morgenmad, så er ved at komme ind i en god rytme.. ;-) Jeg vil smide alt pasta,ris, osv væk! MEN, jeg vil beholde min fredag som "syndedag", ikke bare for at gøre det, men hvis jeg har lyst er det ok om fredagen, self kun begrænset mængder.. ;-) 

Er sikker på du nok skal klare den!!  

Anmeld

1. januar 2014

MyLove E

esioul skriver:

Sådan

Jeg går også så småt i gang.

Så kan vi også støtte hinanden lidt :-D

Anmeld

1. januar 2014

MyLove E

EnSødMor skriver:

Jeg starter også igen, igen.... - håber på at smide 10 kilo inden sommer, så det bliver en kamp for mig  

Jeg har starter lidt op her i december med nupo og smoothie til morgenmad, så er ved at komme ind i en god rytme.. ;-) Jeg vil smide alt pasta,ris, osv væk! MEN, jeg vil beholde min fredag som "syndedag", ikke bare for at gøre det, men hvis jeg har lyst er det ok om fredagen, self kun begrænset mængder.. ;-) 

Er sikker på du nok skal klare den!!  

Jeg har ikke noget rigtig mål på hvor mange kilo jeg skal af med.
Mit mål er bare at vægten falder

Anmeld

1. januar 2014

MyLove E

Billemyre skriver:

Gode planer - og vildt spændende med sådan et projekt, man kan være med i!
Det gad jeg godt. Det er lige sådan noget der får min motivation til at ryge i vejret... jeg er ikke så god til at holde den i live for mig selv, desværre

Men nu skal det være!
Jeg skal ha' smidt ca. 18 kilo, starting tomorrow (1. januar er 'sumpedag' for mit vedkommende, hvor den skal stå på film, brætspil, sodavand og liggen-på-langs-hele-dagen!)
Jeg skal på madlog igen, melde mig til Zumbahold i fitnesscentret og svømme hver søndag med min mor, som også gerne vil smide lidt.

Der var på et tidspunkt én herinde fra, som lagde et link ud til en youtube video med den amerikanske træningsguru Jillian Michaels, og dem tror jeg også lige, jeg skal kigge lidt på

Til juni bliver jeg færdiguddannet sanger og sanglærer/vocal coach, og skal holde stor afslutningskoncert i København - og der vil jeg saftsuseme være lækker. Basta!

Godt nytår - må vi alle være store tabere i 2014

Det giver nemlig meget motivation at være flere og havde en slut dato

Jeg er heller helt startet i dag. Der kommer nok lidt cola og kakao ned. Men har lavet mine øvelser og vil prøves at spise sundt :-D

Jeg vil også i gang med træningen på min wii :-)

Er sikker på du kommer til at se DRØN godt ud til sommer :-)

Anmeld

1. januar 2014

MyLove E

Lunae skriver:

Jeg skal også igang. Har en 20-30 kg for meget, som gerne skulle væk! Håber at jeg har styrken til at få bugt med de dårlige vaner og de mange kg.

Jeg må også gerne smide ca 30 kg :-D
Men tror jeg starter med det der falder af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.