At sige farvel til 2013

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

Michella2

Bare ud med det! Tænker meget på jer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Nessie

Jeg har ikke været på længe, så måtte lige læse de andre tråde.

Og nu græder mit hjerte for dig.
Hvor er det skrækkeligt, uforståeligt og uretfærdigt.
Al den kamp, og så ender I alligevel med ikke at stå med jeres ønskebarn i armene.

Der er ikke noget at sige. Jeg græder for dig og med dig, og kan slet ikke forstå at dette sker for nogen.

Skrig, ras ud og vær fortvivlet. Vi er mange der tænker på dig, og føler med dig.

Anmeld

2. januar 2014

jydeinden

hvad andre måtte tænke om dine oplæg er ikke til dig at tage dig af, som de andre siger, tag dig af dig selv, råb, skrig, band, skriv 1000 indlæg herinde om din søn hvis det på nogen måder kan lindre den smerte du må føle

Anmeld

2. januar 2014

modesty

Var godt nok hårdt 

Da det første slag slog kunne jeg mærke tårene pressede sig på. At tænke på at vi skulle have en søn med os ind i 2014 var hårdt, vi stod jeg tomhændet og kunne ikke andet tænke på vores engel dreng.

Fuck hvor jeg hader 2013, og alligevel var det jo et år hvor jeg var gravid, hvor jeg hver dag mærkede ham sparke, glæde mig, så ham på skanningerne - så et helt lorte år har det jo ikke været, men fuck for en lorte slutning!

Jeg vil så gerne vågne op af det her mareridt, men ved jo godt det er virkeligheden! Hvorfor skulle det være os? 

Forstår godt hvis i snart er trætte af mine deprimerende indlæg, men jeg føler bare at jeg kan få luft her uden at skulle se de triste blikke fra folk.

Du har været igennem noget ganske frygteligt og selvfølgelig skal du da bare skrive alt det du har brug for herinde. Det er dét siden er til for.

Kæmpe stort kram og ønsker herfra om at der snart vokser en ny spire i din mave.

Anmeld

2. januar 2014

Muffin_girl

2. januar 2014

tweety2060

lineog4 skriver:

Vil sige som Carina - den bedste terapi for kig var at skrive, skrive, skrive og tale, tale, tale. En sagde til mig, du skal fortælle Lias historie 10000 gange og for hver gang skal du fortælle den en gang mindre før du kan mindes.

Jeg skrev dagbog til Lia side op og side ned og offentliggjorde den så de omkring mig vidste hvor jeg var og jeg netop kunne undgå de bekymrede blikke, de blikke fyldt med medlidenhed dem havde de hjemme i deres egen stuer og så kunne de være sammen med mig som Line og ikke kun hende som havde mistet et barn.

Må erkende at nytårsaften aldrig er blevet det samme for mig siden vi mistede Lia - for en del af mig har ikke lyst til tiden fortsætter, for med tiden flyttes jeg fysisk længere væk fra Lia og det er det sidste jeg har lyst til. 

Jeg håber du når det hele har lagt sig også vil huske 2013 for alt det fantastiske, for det er Isaacs år det år han blev skabt af jeres kærlighed, det år du lærte ham at kende,  så ham, mærkede ham, skabte drømme om livet med ham, det år du blev hans mor på godt og ondt. Og ja det var også det år han døde - og som mor til et dødt barn/engel er det udfordringen, at den store kærlighed altid er forbundet med et men, med en sorg... Gid jeg kunne tage det fra dig, for jeg ved jeg kan tackle det, jeg ved tiden rent faktisk før noget godt ved en, jeg ved jeg kan leve med rollen som mor til et dødt barn. Du skal finde ud af du også kan men det er en sej, lang, forfærdelig vej der hen og jeg ville gerne kunne tage byrden 

Hvor er det flot skrevet!
Sidder og fælder en (del) tårer-er helt rørt!

Anmeld

2. januar 2014

Tulipan

Håber 2014 vil hjælpe dig med at hele og komme ovenpå igen og at det bliver år med masser af uventet glæde for dig

Jeg har slet ikke været på baby.dk de sidste uger, så jeg havde slet ikke set at du har mistet din søn

Er virkelig ked af at læse dette, der er jo enhver gravids værste mareridt du har været igennem!

Du er virkelig stærk at du kan skrive om det herinde på den måde

Er helt tom for ord og håber dig bare alt det bedste!

Anmeld

4. januar 2014

tarkoflen

Giv dig selv plads til at skrive alt hvad du orker herinde! Dem der ikke kan holde til at læse, kan jo springe indlægget over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.