jeg vil gerne være med ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
1 synes godt om
31. december 2013

kaks

Jeg er 42, gravid med en total ups'er. Min mand er 44. Jeg har 4 børn, han har 3, og tilsammen har vi 5. Dvs. at de to yngste på 7 og 9 er fælles. De andre er 24, 15 og 13. 

Jeg blev scannet 12/12-13 og fik at vide at fostret ikke var vokset som det skulle, og at jeg skulle forberede mig på at abortere indenfor de næste 2 uger. Men jeg ved ikke om det et en lille fighter jeg bærer på, fordi nu mærker jeg liv hver dag. Jeg skulle møde til scanning igen 6. jan hvis jeg stadig ikke havde aborteret, så det har været en hård jul, hvor vi ikke har turde lave aftaler og arrangementer. Og vi har kun fortalt det til nogle helt få gode venner, så jeg glæder mig til 6. jan, hvor vi ved mere, så vi måske kan fortælle det til vores børn og forældre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

Rødhætte

kaks skriver:

Jeg er 42, gravid med en total ups'er. Min mand er 44. Jeg har 4 børn, han har 3, og tilsammen har vi 5. Dvs. at de to yngste på 7 og 9 er fælles. De andre er 24, 15 og 13. 

Jeg blev scannet 12/12-13 og fik at vide at fostret ikke var vokset som det skulle, og at jeg skulle forberede mig på at abortere indenfor de næste 2 uger. Men jeg ved ikke om det et en lille fighter jeg bærer på, fordi nu mærker jeg liv hver dag. Jeg skulle møde til scanning igen 6. jan hvis jeg stadig ikke havde aborteret, så det har været en hård jul, hvor vi ikke har turde lave aftaler og arrangementer. Og vi har kun fortalt det til nogle helt få gode venner, så jeg glæder mig til 6. jan, hvor vi ved mere, så vi måske kan fortælle det til vores børn og forældre.

Velkommen i gruppen

Håber du kommet med en lykkelig opdatering den 6 januar 

Anmeld

2. januar 2014

Loan

Velkommen i gruppen 

Anmeld

2. januar 2014

Håbet er grønt

Velkommen til, håber du får et godt svar den 6. Det er svært at vente, håber på det bedste. Venligst Stinne 

Anmeld

2. januar 2014

kaks

Tak 

Anmeld

6. januar 2014

kaks

Hej.
Scannet igen i dag, hvor det kunne konstanteres at hjerteblinket er væk og at det bliver en mist abortion, MA
Jeg har moderkage, fostersæk, og opsvulmet livmoder der svarer til 12 uge, men fostret er ikke vokset, og hjerteblinket er væk. Så på mandag 13.1 skal jeg til udskrabning, fordi jeg vil ikke udsætte mig selv for at skulle gå flere uger og vente :/ jeg ønsker jer alle held og lykke med jeres graviditeter, og skønne unger når de kommer i juli og melder mig ud af gruppen igen. Pøj pøj.
Kaks <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.