Ja, jeg kan SAGTENS forstå dine følelser.
Jeg har altid haft det sådan, at man ikke er gift med sit arbejde (du ved, nogen arbejder nogle gange bare for arbejds skyld - andre gør det for pengenes skyld ....jeg hører til sidstnævnte, da mine top-prioteter ligger i mit private liv derhjemme ...men ikke alle er ens på dét punkt jo) for uanset hvor engareret man er, uanset hvor meget man giver (når ikke det er ens EGET firma), så ER det altså bare en forretning som vil tjene penge ....og den dag man står med krum ryg og skal hjem og høste frugterne af sin surt optjente og latterligt lave pension, så er der altså ikke nogen der ringer og spørger til, hvordan det går .....forretningen kører bare videre med nye stærke kræfter.
Så vil jeg dælme hellere have børne og oldebørn som kan være omkring mig.
Ved ikke om jeg blev lidt svær at forstå ....det var lige inde i mit hovede, og ville hurtigere ud end tasterne kunne følge med til.
Min pointe er bare, at du selvfølgelig har arbejdet meget, med en følelse af at det også har været lidt på bekostning af din tid sammen med N.E.
Og så er dette "takken"......
Og det er jo ikke bare DET job, sådan er det med alle jobs ....med mindre det er ens egen forretning man knokler for at holde kørende ....og det er jeg slet ikke typen der ville vælge at kaste mig ud i. For jeg vil hellere sige "det er ikke mit ansvar - nu vil jeg tage hjem til min familie!" ....dermed ikke sagt, at man/jeg ikke ville være fleksibel og arbejde ekstra i perioder. Men det skal ganske enkelt være fordi JEG vælger det - både for at være behjælpelig, men også for pengenes skyld (for det er forretning for både dem og mig - min tid væk fra mine børn er ikke gratis) ....sådan meget firkantet sagt!
Men det gør mig ondt at du er blevet fyret. Det er jo en træls situation at stå i, og det er bestemt ikke lutter lagkage at være jobsøgende i disse tider.
Jeg er selv uden arbejde, og søgte inden jeg gik på barsel ...men der var sjovt nok ingen der ville ansætte en gravid
Men jeg håber du finder dig et super godt job, som passer godt sammen med familie mm ....det KAN være lidt af en kunst at få tingene til at gå op i en højere enhed.
De bedste ønsker, og håber jeg fik mit budskab ud, selvom det blev lidt rodet.
Jeg mener det ikke så kontant og pengegrisk som det måske lige kan lyde til.
Bare at familie og privatliv for mig vægter meget højere end at have en høj stilling og tjene kassen...