Hvor kan jeg godt forstå, hvordan du har det. Jeg har prøvet at blive fyret to gange. Første gang var i en butik, hvor nogle af de ansatte synes at jeg var for gode venner med chefen. Ja der var flere, som troede at vi havde en affærde. Det endte med at han fyrede mig, fordi der var så mange rygter. Jeg blev stikhamrende tosset, smækkede med døren og har ikke snakket med ham siden.
Anden gang var ved Navlestreng, og der var min situation lidt ligesom din. Jeg havde selv tænkt mig at sige op på et tidspunkt, men da opsigelsen kom var det alligevel et chok for mig. Jeg blev rigtig ked af det og sur, ligesom du er nu. Og det var rigtig svært at komme tilbage på arbejde den sidste tid. For som du siger, hvad skulle man engagere sig for.
Jeg håber virkelig, at du finder noget meget bedre. Men puha jeg kan godt forstå, at du er sur, ked af det og såret. Især når nu du mister dine kolleger, det er det allerværste ved det hele.
Jeg er ked af det på dine vejne, men måske lidt glad på Niklas Emils vegne, han bliver glad for at se sin mor mere

Stort knus fra Camilla
Anmeld