Ingen begravelse i 2013 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

RGN

Profilbillede for RGN
grinny skriver:

Svaret får vi først om ca. 7 uger, men vi skal ikke regne med at kunne få et svar på hvorfor det er sket.

Når det sker så langt henne i en graviditet er det meget svært at finde ud af, da det for det meste vil være noget der er sket inden i maven og ikke fordi han fejlede noget.

Jeg havde 3 små blodpropper i moderkagen, men om de er kommet før eller efter hans død vides ikke endnu.

Vi håber på at kunne få et eller andet svar, men desværre er der større chance for at få af vide at de ikke ved hvad der er sket 

Det er jeg virkelig ked af at høre.

Det gør det jo bestemt ikke lettere for jer. 

Jeg har ellers tænkt på jer hver dag og bedt til at I måtte få en forklaring der trods alt kunne bringe en smule trøst. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Carina:-)

Der blev holdt øje med mit blodtryk hele tiden. Da jeg var til jordemoder om tirsdagen var det får højt og skulle så til tjek igen om torsdagen, men det nåede jeg så aldrig.

Igennem hele graviditeten steg og faldt mit blodtryk hele tiden, men de kunne ikke finde en grund til det 

Det er bare fordi blodpropper i moderkagen er en af risikoerne ved for højt blodtryk .

Har selv haft det i 3 graviditeter ,og de var nærmest hysteriske med både hjemmemåling og medicin.

Og ved godt jeg har skrevet det før,men du er mere end velkommen til at skrive hvis du har lyst 

Anmeld

5. januar 2014

grinny

Carina:-) skriver:

Det er bare fordi blodpropper i moderkagen er en af risikoerne ved for højt blodtryk .

Har selv haft det i 3 graviditeter ,og de var nærmest hysteriske med både hjemmemåling og medicin.

Og ved godt jeg har skrevet det før,men du er mere end velkommen til at skrive hvis du har lyst 

Okay, det er lidt skræmmende jeg aldrig nogensinde har fået det af vide trods ekstra besøg hos min jordemoder og flere gange på fødegangen pga. for højt blodtryk!

Anmeld

5. januar 2014

Carina:-)

grinny skriver:

Okay, det er lidt skræmmende jeg aldrig nogensinde har fået det af vide trods ekstra besøg hos min jordemoder og flere gange på fødegangen pga. for højt blodtryk!

Ja -

Men måske det ikke har været kritisk.

Synes du skal vente til samtalen med lægen og jordmor som du nok skal have når de har alle svar.

Men er det blodpropper der har stoppet moderkagen,så synes jeg I skal insistere på at vide hvad der har foresaget dem.For er det ikke forhøjet tryk kan det være noget du "bare" gør i forbindelse med graviditet og det kan de teste dig for. 

Ligegyldigt hvad ,så er det intet du kan have gjort anderledes,og tit så er der desværre ingen grund til at det sker så sent i graviditeten -selv om det er en ringe trøst ligenu.

Anmeld

5. januar 2014

grinny

Carina:-) skriver:

Ja -

Men måske det ikke har været kritisk.

Synes du skal vente til samtalen med lægen og jordmor som du nok skal have når de har alle svar.

Men er det blodpropper der har stoppet moderkagen,så synes jeg I skal insistere på at vide hvad der har foresaget dem.For er det ikke forhøjet tryk kan det være noget du "bare" gør i forbindelse med graviditet og det kan de teste dig for. 

Ligegyldigt hvad ,så er det intet du kan have gjort anderledes,og tit så er der desværre ingen grund til at det sker så sent i graviditeten -selv om det er en ringe trøst ligenu.

Ja vi skal til samtale når de har/ikke har svaret (ca. 7 uger endnu)

Det er helt sikkert noget jeg lige vil følge op på så det ikke sker i en evt. ny graviditet.

Jeg trøster mig selv med at jeg ikke kunne have gjort noget anderledes, at det ikke er min skyld det er sket - selvom det kan være svært når det er mig der har båret ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.