grinny skriver:
Vi har desværre intet hjælp fået endnu da alle læger og psykologer ikke åbner før mandag (imorgen). Det vil sige at vi først imorgen kan kontakte en psykolog og derefter håbe på at der ikke er for lang ventetid!
Jeg har skrevet meget herinde for det er min måde at få luft på når nu systemet er så dårligt at vi ikke kan komme til at snakke med nogen.
Jeg har heldigvis haft baby.dk til at komme ud med mine tanker og frustrationer, værre er det dog for min kæreste som "kun" har mig og familien, han har virkelig brug for hjælp og nu har vi gået 14 dage og intet hjælp kunne få 
Begravelsen var så smuk, når nu det desværre ikke kunne være anderledes
Alt blev som vi ville have det, og der faldt en ro i os begge, nu ved vi hvor han er og vi kan besøge ham når vi vil 
Det er bare slet ikke ok! Der burde være ansat krisepsykologer, til at håndtere noget så voldsomt! Hvis en bank eller anden virksomhed er udsat for røveri, står der en krisepsykolog indenfor få timer! Jeg ved det, da hende psykologen, jeg har gået til, to gange har måtte aflyse min tid, fordi hun havde vagt, og der var sket et bankrøveri! Det burde også være en mulighed, når l skal igennem alt det l skal

ikke fair!
Jeg håber l finder en meget hurtigt, så l ikke skal gå og vente yderligere. Hvis l bor i nærheden af Århus, kan jeg anbefale hende jeg gik hos, som også er krisepsykolog, hende kom jeg hurtigt til, man kan desværre ikke få en henvisning til hende. Men det ved jeg ikke om l kan under alle omstændigheder? Der er tit længere ventetid på dem, man kan få henvisning til.
Rigtig godt at alt blev som l ville have det, når det ikke kunne være anderledes! Det gør det på ingen måde bedre, eller nemmere at håndtere, men så skal l ikke tænke på, om der var andet, l kunne have gjort anderledes!
Du skrev, at l havde en god præst, er det ikke muligt at komme til samtaler med ham/hende?
Jeg kan se, at du skrev til en anden, at du havde for højt blodtryk, må indrømme, at det slog mig lidt, for jeg blev sat i gang 14 dage før termin fordi mit blodtryk var for højt! Undrede mig bare over, at du "kun" blev holdt øje med så tæt på termin?!
Jeg håber inderligt, at l får et svar på, hvad der skete, så l ikke skal leve med tvivlen, og angsten i helt så høj grad, nær Isaac forhåbentlig på et tidspunkt bliver storebror!
Kæmpe