Ingen begravelse i 2013 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

Lilotte87

Jeg tænker rigtig meget på dig. 

Er ked af at begravelsen ikke kan blive i 2013. 

Kæmpe kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Loa

Årh hvor er jeg ked af det på jeres vegne.....
Håber i alligevel får givet ham en smuk afsked i det nye år....

Anmeld

4. januar 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Kære Anja

Det er så frygteligt det I går igennem.
Jeg kan slet ikke forestille mig den smerte I oplever.

Var de i stand til at finde en forklaring på hvorfor jeres søn døde så tæt på terminen?
Selvom sorgen uanset hvad er uendelig stor tænker jeg det må være vigtigt for en at få en forklaring på hvorfor det skulle ske.

Anmeld

4. januar 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Isaac er blevet obduceret i dag, og er kommet tilbage til Nykøbing sygehus i dag, men det betyder jo at vi desværre ikke kan nå en begravelse i 2013 

Er i en periode hvor jeg bare føler alt og alle er imod mig, intet vil gå som det skal, men sådan er det jo nok helt normalt at føle.

Vi håber på, og regner med, at begravelsen så bliver på fredag. Vi har heldigvis en præst der næsten vil slette alle andre aftaler for at det kan blive som vi gerne vil have det. Nu kan vi snart få alt det praktiske på plads, så vi kan sige ordenligt farvel til vores søn, vores engel 

Søde grinny det gør mig så ondt, at l ikke fik lov at få jeres lille engel begravet i 2013

Jeg håber l fik begravet jeres lille søn i går og det var en smuk begravelse trods alt!

Mit hjerte græder for jer, og jeg håber l får noget hjælp, til at bearbejde den store sorg, l er igennem.

Jeg synes det er vanvittigt stærkt af dig, at du har overskud til at skrive lidt herinde.

Masser af tanker til jer.

Stort

Anmeld

5. januar 2014

Moma

Jeg er ked af, at I ikke fik jeres ønske opfyldt. Håber I fik givet ham en smuk begravelse i fredags.

De varmeste tanker herfra.

Anmeld

5. januar 2014

grinny

RGN skriver:

Kære Anja

Det er så frygteligt det I går igennem.
Jeg kan slet ikke forestille mig den smerte I oplever.

Var de i stand til at finde en forklaring på hvorfor jeres søn døde så tæt på terminen?
Selvom sorgen uanset hvad er uendelig stor tænker jeg det må være vigtigt for en at få en forklaring på hvorfor det skulle ske.

Svaret får vi først om ca. 7 uger, men vi skal ikke regne med at kunne få et svar på hvorfor det er sket.

Når det sker så langt henne i en graviditet er det meget svært at finde ud af, da det for det meste vil være noget der er sket inden i maven og ikke fordi han fejlede noget.

Jeg havde 3 små blodpropper i moderkagen, men om de er kommet før eller efter hans død vides ikke endnu.

Vi håber på at kunne få et eller andet svar, men desværre er der større chance for at få af vide at de ikke ved hvad der er sket 

Anmeld

5. januar 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Søde grinny det gør mig så ondt, at l ikke fik lov at få jeres lille engel begravet i 2013

Jeg håber l fik begravet jeres lille søn i går og det var en smuk begravelse trods alt!

Mit hjerte græder for jer, og jeg håber l får noget hjælp, til at bearbejde den store sorg, l er igennem.

Jeg synes det er vanvittigt stærkt af dig, at du har overskud til at skrive lidt herinde.

Masser af tanker til jer.

Stort

Vi har desværre intet hjælp fået endnu da alle læger og psykologer ikke åbner før mandag (imorgen). Det vil sige at vi først imorgen kan kontakte en psykolog og derefter håbe på at der ikke er for lang ventetid!

Jeg har skrevet meget herinde for det er min måde at få luft på når nu systemet er så dårligt at vi ikke kan komme til at snakke med nogen.

Jeg har heldigvis haft baby.dk til at komme ud med mine tanker og frustrationer, værre er det dog for min kæreste som "kun" har mig og familien, han har virkelig brug for hjælp og nu har vi gået 14 dage og intet hjælp kunne få 

Begravelsen var så smuk, når nu det desværre ikke kunne være anderledes  Alt blev som vi ville have det, og der faldt en ro i os begge, nu ved vi hvor han er og vi kan besøge ham når vi vil 

Anmeld

5. januar 2014

Carina:-)

grinny skriver:

Svaret får vi først om ca. 7 uger, men vi skal ikke regne med at kunne få et svar på hvorfor det er sket.

Når det sker så langt henne i en graviditet er det meget svært at finde ud af, da det for det meste vil være noget der er sket inden i maven og ikke fordi han fejlede noget.

Jeg havde 3 små blodpropper i moderkagen, men om de er kommet før eller efter hans død vides ikke endnu.

Vi håber på at kunne få et eller andet svar, men desværre er der større chance for at få af vide at de ikke ved hvad der er sket 

Du skrev at du havde for højt blodtryk ,var du i behandling for det?

Kan anbefale Barnlille.dk -det er en side for forældre til mistede børn op til de 2 år.

Man skal være medlem,så der er ingen nysgerrige der kan forstyrre derinde .

Der kan du finde ligesindede,der kan støtte og trøste i den her hårde tid 

Anmeld

5. januar 2014

grinny

Carina:-) skriver:

Du skrev at du havde for højt blodtryk ,var du i behandling for det?

Kan anbefale Barnlille.dk -det er en side for forældre til mistede børn op til de 2 år.

Man skal være medlem,så der er ingen nysgerrige der kan forstyrre derinde .

Der kan du finde ligesindede,der kan støtte og trøste i den her hårde tid 

Der blev holdt øje med mit blodtryk hele tiden. Da jeg var til jordemoder om tirsdagen var det får højt og skulle så til tjek igen om torsdagen, men det nåede jeg så aldrig.

Igennem hele graviditeten steg og faldt mit blodtryk hele tiden, men de kunne ikke finde en grund til det 

Anmeld

5. januar 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Vi har desværre intet hjælp fået endnu da alle læger og psykologer ikke åbner før mandag (imorgen). Det vil sige at vi først imorgen kan kontakte en psykolog og derefter håbe på at der ikke er for lang ventetid!

Jeg har skrevet meget herinde for det er min måde at få luft på når nu systemet er så dårligt at vi ikke kan komme til at snakke med nogen.

Jeg har heldigvis haft baby.dk til at komme ud med mine tanker og frustrationer, værre er det dog for min kæreste som "kun" har mig og familien, han har virkelig brug for hjælp og nu har vi gået 14 dage og intet hjælp kunne få 

Begravelsen var så smuk, når nu det desværre ikke kunne være anderledes  Alt blev som vi ville have det, og der faldt en ro i os begge, nu ved vi hvor han er og vi kan besøge ham når vi vil 

Det er bare slet ikke ok! Der burde være ansat krisepsykologer, til at håndtere noget så voldsomt! Hvis en bank eller anden virksomhed er udsat for røveri, står der en krisepsykolog indenfor få timer! Jeg ved det, da hende psykologen, jeg har gået til, to gange har måtte aflyse min tid, fordi hun havde vagt, og der var sket et bankrøveri! Det burde også være en mulighed, når l skal igennem alt det l skal ikke fair!

Jeg håber l finder en meget hurtigt, så l ikke skal gå og vente yderligere. Hvis l bor i nærheden af Århus, kan jeg anbefale hende jeg gik hos, som også er krisepsykolog, hende kom jeg hurtigt til, man kan desværre ikke få en henvisning til hende. Men det ved jeg ikke om l kan under alle omstændigheder? Der er tit længere ventetid på dem, man kan få henvisning til.

Rigtig godt at alt blev som l ville have det, når det ikke kunne være anderledes! Det gør det på ingen måde bedre, eller nemmere at håndtere, men så skal l ikke tænke på, om der var andet, l kunne have gjort anderledes!

Du skrev, at l havde en god præst, er det ikke muligt at komme til samtaler med ham/hende?

Jeg kan se, at du skrev til en anden, at du havde for højt blodtryk, må indrømme, at det slog mig lidt, for jeg blev sat i gang 14 dage før termin fordi mit blodtryk var for højt! Undrede mig bare over, at du "kun" blev holdt øje med så tæt på termin?!

Jeg håber inderligt, at l får et svar på, hvad der skete, så l ikke skal leve med tvivlen, og angsten i helt så høj grad, nær Isaac forhåbentlig på et tidspunkt bliver storebror!

Kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.