Tilbehør oksemørbrad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

Billemyre

bøllen skriver:

Uh ha en masse fine forslag

skal bare være nemt og enkelt da det kun er til mig . 

Men nogle gode forslag jeg lige vil kikke på 

Ah, ja, hvis det kun er til dig, så kan jeg godt forstå, du ikke nødvendigvis orker at kaste dig ud i det helt store.
Herhjemme er jeg også eneste grønt-spiser, så det bliver desværre sjældent til noget mere inspirerende end den klassiske skål med salat-agurk-tomat eller lidt hurtig snackgrønt

Men velbekomme med hvad du end finder ud af - og godt nytår!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

bøllen

Billemyre skriver:

Ah, ja, hvis det kun er til dig, så kan jeg godt forstå, du ikke nødvendigvis orker at kaste dig ud i det helt store.
Herhjemme er jeg også eneste grønt-spiser, så det bliver desværre sjældent til noget mere inspirerende end den klassiske skål med salat-agurk-tomat eller lidt hurtig snackgrønt

Men velbekomme med hvad du end finder ud af - og godt nytår!

Kan jo desværre ikke spise en masse grønt alene . Og når man er den eneste kan det næsten ikke svare sig.

jeg kom efter jeg havde en opskrift på champinon salat med grønne bønner, fetaost & pinje kerner som jeg laver en lille portion af 

Tak tak I lige måde 

Anmeld

31. december 2013

Billemyre

bøllen skriver:

Kan jo desværre ikke spise en masse grønt alene . Og når man er den eneste kan det næsten ikke svare sig.

jeg kom efter jeg havde en opskrift på champinon salat med grønne bønner, fetaost & pinje kerner som jeg laver en lille portion af 

Tak tak I lige måde 

Nej, det er jo desværre lige det!

Men, mmm, hvor lyder det lækkert! Velbekomme

Anmeld

31. december 2013

StineC

Vores "salat" bliver en varm broccolisalat. Rå broccolibuketter vendt i olivenolie med salt, peber, citron og pinjekerner og så i ovnen en halv times tid. Kan pyntes med revet parmesan. Manden er sikker på han ikke kan lide den traditionelle kolde broccolisalat så måtte søge efter noget alternativt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.