Lift til City Select

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. december 2013

Kløver

Fandt den lige nede i kælderen.

Den er ca 73 cm inden i liften. Liftsættet består af plade/madras, lift sider og overdækken og er så stål skellettet og kalechedelen/taget på sædet man bruger

Se billeder om det giver mening
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

(august)

Maja84 skriver:

Fandt den lige nede i kælderen.

Den er ca 73 cm inden i liften. Liftsættet består af plade/madras, lift sider og overdækken og er så stål skellettet og kalechedelen/taget på sædet man bruger

Se billeder om det giver mening

Super!!

Tusinde tak, det giver mere mening nu og er nu helt sikker på jeg er nødt til at eje sådan en til den lille ny.

Så lige på linierne med dine børns alder, lidt sjovt vi har 17mdr og så ca. 30 mdr når lillesøster kommer.

Anmeld

30. december 2013

Kløver

(august) skriver:

Super!!

Tusinde tak, det giver mere mening nu og er nu helt sikker på jeg er nødt til at eje sådan en til den lille ny.

Så lige på linierne med dine børns alder, lidt sjovt vi har 17mdr og så ca. 30 mdr når lillesøster kommer.

Der er 14 mdr mellem mine og bliver 26-27 mdr mellen nr 2 og nr 3 kan også varm anbefale liften. Den er guld værd og kan bruges med en bv pude i, i den lille periode hvor de ikke kan ligge i liften eller sidde i sædet

Anmeld

30. december 2013

Kløver

(august) skriver:

Super!!

Lige et billede fra da vi var på tur dengang
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2013

(august)

Maja84 skriver:

Lige et billede fra da vi var på tur dengang

Fantastisk, sådan en må vi have.

Hvor har du købt liftdelen?

Anmeld

30. december 2013

Kløver

(august) skriver:

Fantastisk, sådan en må vi have.

Hvor har du købt liftdelen?

Jeg har købt det hele i Ønskebørn i Fredericia, og de hjalp også med at vise hvordan jeg lavede sædet om til lift og hvad jeg skulle gøre når vi skulle bruge sædet igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.