Lift til City Select

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.273 visninger
15 svar
2 synes godt om
29. december 2013

(august)

Hej 

Søger en lift til City Select dobbelt klapvogn...håber en der måske kender nogen som har en til salg.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Kløver

Er det sættet til ombygning af sædet til lift du mener ? Ville bare lige gøre opmærksom på at det kun kan bruges sammen med et sæde, bare hvis du ikke vidste det

Anmeld

29. december 2013

(august)

Er det sættet til ombygning af sædet til lift du mener ? Ville bare lige gøre opmærksom på at det kun kan bruges sammen med et sæde, bare hvis du ikke vidste det

Er ikke helt sikker på hvad du mener, men har dobbelt vognen og skal bruge liften sammen eller uden et sæde, da vi gerne skulle have den midterste med i klapvogn og den lille i lift, så jeg kan være af sted med tre børn alene.

Anmeld

29. december 2013

Kløver

(august) skriver:

Er ikke helt sikker på hvad du mener, men har dobbelt vognen og skal bruge liften sammen eller uden et sæde, da vi gerne skulle have den midterste med i klapvogn og den lille i lift, så jeg kan være af sted med tre børn alene.

Så skal du bruge 2 sæder da det ene sæde beuges til at lave om til lift delen, har selv vognen

Anmeld

29. december 2013

(august)

Maja84 skriver:

Så skal du bruge 2 sæder da det ene sæde beuges til at lave om til lift delen, har selv vognen

Har to sæder, men kan slet ikke se hvordan det ene sæde kan ændres til en lift/liggedel. 

Har været lidt rundt på nettet og ingen steder kan jeg finde en video eller billedserie som viser hvordan man ændrer sædet til en lift/liggedel.

Anmeld

29. december 2013

Kløver

(august) skriver:

Har to sæder, men kan slet ikke se hvordan det ene sæde kan ændres til en lift/liggedel. 

Har været lidt rundt på nettet og ingen steder kan jeg finde en video eller billedserie som viser hvordan man ændrer sædet til en lift/liggedel.

Man skal bruge lift delen for at ændre sædet, ret svært at forklare men følger brugsanvisning. Man skal pilke noget af sædet og så sætte lift delene på som så gør at det bliver en lift ved bare at det ikke er alle forhandlere som ved at det kræver et ekstra sæde hvis du både skal bruge et sæde og en lift, så skal man faktisk købe 2 sæder og 1 liftdel

Anmeld

29. december 2013

(august)

Maja84 skriver:

Man skal bruge lift delen for at ændre sædet, ret svært at forklare men følger brugsanvisning. Man skal pilke noget af sædet og så sætte lift delene på som så gør at det bliver en lift ved bare at det ikke er alle forhandlere som ved at det kræver et ekstra sæde hvis du både skal bruge et sæde og en lift, så skal man faktisk købe 2 sæder og 1 liftdel

Tak for det, så tror jeg jeg har forstået det. Så må jeg have fat i en liftdel, da jeg jo har 2 sæder.

Anmeld

29. december 2013

Kløver

(august) skriver:

Tak for det, så tror jeg jeg har forstået det. Så må jeg have fat i en liftdel, da jeg jo har 2 sæder.

Vi har ihvertfald været så glad for vores og bliver brugt igen når den næste kommer

Anmeld

29. december 2013

(august)

Maja84 skriver:

Vi har ihvertfald været så glad for vores og bliver brugt igen når den næste kommer

Lyder dejligt...ved du forresten hvad liggemålet er?

Anmeld

29. december 2013

Kløver

(august) skriver:

Lyder dejligt...ved du forresten hvad liggemålet er?

Godt spørgsmål, ikke på stående fod men vi kunne bruge liftdelene til min datter var 6/7 mdr og hun var på det tidspunkt stor af sin alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.