38+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

**Ønskebabyen

Hvor er det også bare vildt du er så tæt på termin nu

Åhh ja den tyngende fornemmelse var ved at blive helt vanvittig af det sidst, følte konstant at han faldt ud når jeg gik rundt og jeg havde en unge som borede sig dybt ned og tyngede fra uge 33 frem til han blev født med tvang 41+3.
Det var så rart at komme af med den fornemmelse

Ja det er helt vildt at han kan komme hvornår det skal være.. Nu er hans taske også så godt som pakket og min mangler lige noget tøj og toilettet så er den også klar  

det et tynger heldigvis ikke SÅ voldsomt her, endnu.. Men jeg skal ikke gå særlig langt/hurtigt før jeg får en masse jag i underlivet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

**Ønskebabyen

Michelle21 skriver:

Hvor har du bare en smuk mave 

Tusind tak

Anmeld

29. december 2013

**Ønskebabyen

Mie89 skriver:

Smuk mave !  

Og held og lykke med fødslen ! 

Tusind tak til begge del glæder mig helt vildt til fødslen.

Anmeld

29. december 2013

**Ønskebabyen

Lykke:) skriver:

Din mave er bare SÅ flot!

Tusind tak 

Anmeld

29. december 2013

Putomanen

Så er det lige ved at være op over
Jeg håber at det kommer til at gå godt i morgen!

Det lyder som en rigtig god ide med at pakke så meget som muligt og så give skriftlig instruks til manden om, m hvad der mangler. De kære mænd kan tage fejl af alt, især hvis de er lidt stressede

Jeg synes også at det ser ud til at din mave er sunket lidt. Det bliver spændende at se hvad der sker de næste uger

Anmeld

29. december 2013

Lisbeth1985

Hvor er du fin <3 

Anmeld

29. december 2013

M&N

**Ønskebabyen skriver:

Så er der kun 14 dage tilbage til termin og vi er så spændte på hvornår han skal have fødselsdag. 

Imorgen skal vi til kontrolscanning på sygehuset, for at tjekke at han stadig ligger med hovedet ned ad. Jeg er ret overbevist om at han ligger korrekt, så vi håber!

Idag skal jeg have pakket det jeg nu kan til min og lillemandens taske til sygehuset <3 Resten bliver skrevet ned på en seddel så kæresten let kan finde tingene og smide i tasken, hvis ikke selv jeg kan når vi står og skal afsted Vi skal lige ud og have købt de sidste småting her den 2/1, bl.a. et lækkert sæt "joggingtøj" til mor og nogle kortærmede bodyer til lillemanden som han kan have på under en heldragt eks.

Århhh, hvor er du bare fin!!!

Anmeld

29. december 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Så er det lige ved at være op over
Jeg håber at det kommer til at gå godt i morgen!

Det lyder som en rigtig god ide med at pakke så meget som muligt og så give skriftlig instruks til manden om, m hvad der mangler. De kære mænd kan tage fejl af alt, især hvis de er lidt stressede

Jeg synes også at det ser ud til at din mave er sunket lidt. Det bliver spændende at se hvad der sker de næste uger

Er nu ret sikker på at det kommer til at gå godt imorgen Eller det håber jeg da virkelig det gør..

Når vi har været ude og shoppe det sidste den 2/1 skal det bare lige vaskes og så er alt pakket og klar Der vil i så fald kun være en toilettaske på badeværelset der lige skal puttes i tasken på vej ud af døren Det burde han kunne klare og så håber vi på at lillemanden liiiiige bliver i maven indtil da  

Anmeld

29. december 2013

**Ønskebabyen

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er du fin <3 

Tusind tak

Anmeld

29. december 2013

**Ønskebabyen

MorTilMalucca skriver:

Århhh, hvor er du bare fin!!!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.