38+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
19 svar
24 synes godt om
29. december 2013

**Ønskebabyen

Så er der kun 14 dage tilbage til termin og vi er så spændte på hvornår han skal have fødselsdag. 

Imorgen skal vi til kontrolscanning på sygehuset, for at tjekke at han stadig ligger med hovedet ned ad. Jeg er ret overbevist om at han ligger korrekt, så vi håber!

Idag skal jeg have pakket det jeg nu kan til min og lillemandens taske til sygehuset <3 Resten bliver skrevet ned på en seddel så kæresten let kan finde tingene og smide i tasken, hvis ikke selv jeg kan når vi står og skal afsted Vi skal lige ud og have købt de sidste småting her den 2/1, bl.a. et lækkert sæt "joggingtøj" til mor og nogle kortærmede bodyer til lillemanden som han kan have på under en heldragt eks.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

asff

**Ønskebabyen skriver:

Så er der kun 14 dage tilbage til termin og vi er så spændte på hvornår han skal have fødselsdag. 

Imorgen skal vi til kontrolscanning på sygehuset, for at tjekke at han stadig ligger med hovedet ned ad. Jeg er ret overbevist om at han ligger korrekt, så vi håber!

Idag skal jeg have pakket det jeg nu kan til min og lillemandens taske til sygehuset <3 Resten bliver skrevet ned på en seddel så kæresten let kan finde tingene og smide i tasken, hvis ikke selv jeg kan når vi står og skal afsted Vi skal lige ud og have købt de sidste småting her den 2/1, bl.a. et lækkert sæt "joggingtøj" til mor og nogle kortærmede bodyer til lillemanden som han kan have på under en heldragt eks.

Du er bare rigtig flot! Den er da vidst også sunket?

Anmeld

29. december 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Ej hvor jeg altid glæder mig til at se din smukke mave den er da begyndt at synke lidt nedad er den ikke?
Den er ihvertfald fantastisk flot.

Håber scanningen viser han ligger klar til at komme ud til mor og far

Anmeld

29. december 2013

**Ønskebabyen

asff skriver:

Du er bare rigtig flot! Den er da vidst også sunket?

Ja tror den er sunket en lille bitte smule, efter vendingsforsøget for lidt over 1 uge siden

Anmeld

29. december 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Ej hvor jeg altid glæder mig til at se din smukke mave den er da begyndt at synke lidt nedad er den ikke?
Den er ihvertfald fantastisk flot.

Håber scanningen viser han ligger klar til at komme ud til mor og far

Tusind tak  
Jo, tror den er sunket en lille smule Kan også godt mærke at han presser lidt på nedad efterhånden

Anmeld

29. december 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Tusind tak  
Jo, tror den er sunket en lille smule Kan også godt mærke at han presser lidt på nedad efterhånden

Hvor er det også bare vildt du er så tæt på termin nu

Åhh ja den tyngende fornemmelse var ved at blive helt vanvittig af det sidst, følte konstant at han faldt ud når jeg gik rundt og jeg havde en unge som borede sig dybt ned og tyngede fra uge 33 frem til han blev født med tvang 41+3.
Det var så rart at komme af med den fornemmelse

Anmeld

29. december 2013

Michelle21

Hvor har du bare en smuk mave 

Anmeld

29. december 2013

Mie89

Smuk mave !  

Og held og lykke med fødslen ! 

Anmeld

29. december 2013

Lykke:)

Din mave er bare SÅ flot!

Anmeld

29. december 2013

C8

**Ønskebabyen skriver:

Wow, sikke en smuk mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.